Dagens!


Dagens: tunika från River Island shoppad i Singapore, byxor Filippa K, skor köpta i Bangkok (mitt märke!), väska shoppad i Phuket och vad är det där? en påse från Zara ? Lovar att visa er ! ;-)  Johanna har klänning från Ralph Lauren och bebben är med oss.. :-) (hon var helt nyvaken så därför nappen..)

Hjälp vad fort tiden har gått idag... jag lägger ut tävlingen sent i kväll eller imorgon bitti för nu har vi precis kommit hem efter en tur och nu ska jag göra mig klar för en kväll ute på Odeon med mina girlfriends ! :-) Det är en helt perfekt kväll för girltalk och lite bubbel i en soffa på en uteservering för solen skiner från en klarblå himmel :-)

Önskar dig en FAB kväll så bloggas vi när jag kommer hem igen (om jag inte hinner lägga ut en bild på min outfit före jag går..).

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Trixie

Vilken fin tunika. Och söt liten tjej med :)

Postat av: Madelene

Hej Anna-Stina.

Jag bara älskar dina tunikor alla du har vissat är ju så supper fina.Om du kommer till Göteborg så kan du höra av dig så kan vi gå och shoppa tillsammans du har ju så bra stil.... Ha det så roligt på tjej kvällen.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-08 @ 19:18:18
Postat av: caroline

den tunikaen var veldig fin!!!

kjempefin farge!

2008-07-08 @ 19:28:59
Postat av: Marie

En gång hade min dotter lagt fjärrkontrollen i tvättkorgen! Som jag letade, men tur var ju att jag hittade den innan jag tvättade och inte efter ;-) Lycka till!

2008-07-08 @ 20:25:36
Postat av: Susanne

Åh din blogg är verkligen min favorit nu! Kram Susanne från Härnösand

2008-07-08 @ 22:21:26
Postat av: Irene

As always, sweet as sugar.



Ta hand om er!



KRAM

2008-07-09 @ 00:13:18
Postat av: AnnaStina

TACK för era trevliga kommentarer ! :) You make me happy ! :)



Kramar! :)





Madelene-

Självklart kan jag vara din personal shopper om jag kommer till Göteborg . Sånt tycker jag bara är jätte kul ! :) Kram ! :)

2008-07-09 @ 00:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91