Dagens shoppingtips!


En riktigt FIN klänning från "Ted Baker" som jag hittade då jag för första gången tittade hon hos
Nelly igår kväll.

Idag blir det 2 shoppingtips :-)

Det första är den här super fina klänningen som jag  hittade jag då jag påbörjade min jakt efter en fin klänning igår (jag ska på ett par festliga tillställningar i augusti/september och behöver något nytt).

Mitt andra tips är att det är rea / salg med -50% på ALLA kläder & interiörting (ej möbler) hos en norsk nettbutik som heter "Luca". Detta upptäckte jag igår då jag beställde en fin sänghimmel till Johannas rum därifrån till HALVA PRISET!  (ni vet den där rosa som jag visat så många bilder på? det blev en likadan men i vitt ! ) 

Dags för glass här nu och sen ut! :-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! jag undrar om ni hyr ut er fina lghnt i thailand? Jag och min sambo och vår lille pojk har lite funderingar på att åka iväg i vinter. (är föräldraledig). Tänkte genast på den och om det fanns en liten chans! följde dina dagar och ni verkade ha det sååå mysigt! Ha en fin och solig fortsättning på sommaren! //Sofie

2008-07-30 @ 16:04:19
Postat av: LillaEmmas Dagbok

Åååh, klänningen är helt underbar!!! Fin både med bara ben och svarta strumpbyxor. Nu får jag lite köpsug här hemma! Var du i Mathildes REA-butik i PK-huset förresten? Och var det i så fall nåt att ha där? Somriga kramar från Emma

Postat av: AnnaStina

Sofie-

Tack så jätte mycket för din kommentar! :) Ni är varmt välkomna att mejla mig ang. att hyra vår lägenhet för den är ledig för uthyrning hela hösten pga att jag ännu ej lagt ut den på nett (ska göra det en av de närmaste dagarna). Min mejl är: [email protected] Lägenheten är ledig fr.o.m. om 2 veckor och fram t.o.m. ca jul. Jag ser fram emot att höra från dig ! Kram :)





LillaEmmas Dagbok-

Ja, visst är den snygg ! :) och jag var självklart till Mathildes rea-butik i PK-huset då jag var i Stockholm :) Men jag hittade tyvärr ingen shopping där... MEN - i augusti blir det ju NY snygg fräsch Mathilde butik i de lokalerna och det ser jag med stor förväntan fram emot för jag är helt övertygad om att det kommer att bli Stockholms bästa butik! :) Happy torsdag ! Kram :)

2008-07-31 @ 00:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91