Carrie´d away...!


Happy mama på väg hem från bio...


I looooooooooooove it!


Kvällens bio outfit: tunika från Zara, underklänning Princess Tam-Tam, jeans Miss Sixty, skor köpta i Bangkok (mitt märke), väska Accessorize, halsband Bvlgari (Det blev lite knasigt ljus på bilden pga solen )

I kväll har jag ÄNTLIGEN blivit Carrie´d away och jag ÄLSKADE det !! :-)

Ska starta dagen imorgon och berätta om biobesöket för nu måste jag verkligen hoppa i säng om jag ska hinna sova nåt i natt ;-)

♥ God natt kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sjuksköterskestudenten

WOW! Underbar outfit! Varifrån har du köpt den Princess Tam-Tam underklänningen? Jag är ute efter en fin! KRAM!

Postat av: Agneta

Vad skoj att du äntligen kom iväg på bio och att du dessutom tyckte om filmen var ju extra roligt! Jag och min sambo skall gå och se Mamma Mia ikväll.

Kram

2008-07-17 @ 08:25:21
Postat av: Madelene

Hej.

Vad mysigt att gå på bio.Det var länge sedan jag gjorde det.Men det får det bli snart.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-17 @ 11:09:20
Postat av: AnnaStina

Mirva-

Tack snälla du! :) Min underklänning är ett av de absolut BÄSTA köp jag någonsin gjort. Jag älskar den! Shoppade den för många år sedan i en butik i Oslo. Hoppas du hittar de för någon bättre finns inte. Kram! :)





Agneta-

Ja, det var SÅ KUL att äntligen få komma iväg på bio! :) och det var första gången på över 3 år så det var verkligen på tiden ;) Vad kul med Mamma Mia. Jag önskar er en jätte trevlig biokväll! Kram :)





Madelene-

Om du inte har sett SATC så bara måste du gå och se den en kväll snart! :) för det är ju bara jätte mysigt att gå på bio. Kram! :)

2008-07-17 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91