Ändrade planer.


Jag bara M Å S T E komma mig iväg och se filmen snart. Längtar enormt!  Här ankommer SJP David Letterman før några veckor sedan. Alltid lika snygg !!

Här blev det plötsligt ändrade planer för Johanna somnade då jag höll på att göra oss klara så nu sitter jag och mumsar på super goda Digestive kex med svensk hushållsost på. GOTT!! :-)  och fixar saker på min "att göra lista" också måste jag söka vidare efter fjärrkontrollen till TVn för den har Johanna tydligen lagt på något väldigt smart ställe.. ;-)´


Vad tror ni? Är Eva Langoria gravid? Det spekuleras i det för att hon haft på sig den här t-shirten...  Och sen är det en till sak jag verkligen undrar över: ÄR det slut mellan Pernilla Wahlgren och hennes Jocke???? Någon som vet?

Jag har föresten fått lite separationsångest över att sälja Johannas spjälsängar.. men man kan ju inte spara på allt..., eller? Tänk om hon vill ha den fina Englesson sängen till sitt barn den dagen då hon får barn? Kanske bäst att spara.. eller, vill hon kanske shoppa en ny den dagen om typ 30 år? Think so!  fast å andra sidan vet man ju aldrig..

Nej, bäst jag fixar vidare här nu och slutar äta dessa kex för speciellt nyttiga är de ju inte direkt ..  Men jag får tänka på vad en känd poliker sa på TV på morgon: "Livet ska vara en fest!" :-)


Kommentarer
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Ja, läste också om det där mellan Pernilla & Jocke. Men tittar man på Pernillas blogg så ser de så lyckliga ut. Jag har svårt att tro på sådana skvaller, kanske nån elak tunga igen som har kläckt ur sig ngt väldigt dumt ?! Hur som helst så hoppas jag verkligen att det INTE är sant eftersom de är såååå söta tillsammans!

Postat av: Mie

Du vil ikke beholde den fine sprinkelsengen til en evt. #2 da? ellers er det jo alltid noe nostalgisk og koselig å arve en seng fra den som sin mamma eller pappa har ligget i som bebis :-) Mye kan gjøres med lite maling og fix ;-)

2008-07-07 @ 15:26:56
Postat av: Pethra

Enligt alla stora skvallertidningar så är det slut, han har flyttat från villan och det är ju inget de bara kan ta från tomma intet, eller det kan de säkert göra :o)

2008-07-07 @ 16:10:40
Postat av: Jennifer

Jag tycker att du ska spara spjälsängen :-) Mamma sparade den jag och mina 4 syskon har sussat i och just nu sover min brors dotter i den :)

2008-07-07 @ 17:59:36
Postat av: Sandra

Åh, spara sängen om du har möjlighet. Väntar min första och hade älskat att ha min egen spjälsäng till mitt barn. Tack för din fina, glädjesprudlande blogg!

2008-07-07 @ 18:54:11
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: Lovisa

Hej härliga du ! Det är inte slut mellan Pernilla och Jocke....men däremot en liten fnurra på tråden.....Men dom skall inte separera - Måste få fråga vilken modell du har på dina Miss sixty jeans - skall ut och shoppa nya imorgon och gillar dina skarpt - Nu skall jag mysa men chai te och min lilla prins,som förhoppningsvis somnar i soffan så jag kan se på filmen jag hyrt.Kram och tack för en bra blogg som är fylld av inspiration och ändå fullt normal och härlig. Ps jag har köpt den blå vita odd molly klänningen du nyss köpte och skall ha den på bröllop i sundsvall på lördag men den känns kanske lite kort vad tror du blir bäst att ha under ? leggings eller en siden spets underkjol från Day ? ds

2008-07-07 @ 20:41:05
Postat av: Marias Kakburk

KLART du ska iväg illa kvickt och se den, jag är inne på andra visningen (och den va ännu bättre;)



Önskar er en underbar morgondag:)!

2008-07-07 @ 21:31:06
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tycker inte att du skall sälja sängen du kanske får fler barn och Johanna vill kanske att henes barn skall ha den.Min mamma sparade inget från när jag var liten och det känns tråkit.

Kram på er Madelene(Landvetter)

2008-07-08 @ 13:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91