Svalkande "after shopping" dopp!

168397-2318

När vi kom tillbaka till resorten efter shoppingen igår så fanns det bara en sak att göra: kasta sig i poolen! :-) och Johanna bara älskar att bada. Hon pekar på poolen och gör ljud som jag vet innebär att hon vill dit ;-)

I skrivande stund är det fredag och klockan är 14.25 och en nyvaken liten darling sitter i mitt knä och tycker att mamma är jätte tråkig som bloggar ;-) så - vi ska gå och ta oss ett dopp här nu tror jag, ska bara försöka lasta ner en bild till innan jag ger mig.. :-)

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej hej!! vad ligger priserna på för okridé i tahialnd???

2008-01-11 @ 07:30:08
Postat av: astrid

God helg til deg Anna Stina og din lille prinsesse.
kram fra Astrid på Ekeberg Idrettens Hus.

2008-01-11 @ 07:31:59
Postat av: H-S

önskar klockan var 14.25 här också, då är veckans skolarbete färdiga och jag kan ta helg. Efter att läst alla dina nya inlägg har jag i alla fall fått en bra start på dagen. Ha det bra allihop!!

Postat av: Majken.

aw vad det ser härligt ut!
kram :)

2008-01-11 @ 07:38:08
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: NinaK

Åhh..det ser helt underbart ut =) jag ska nog beställa en charter till Thailand snart ;)..hihi

2008-01-11 @ 08:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91