Super trevlig besök av bloggläsare!

168397-2308
En av mina underbara bloggläsare, Marie, med sin jätte trevliga familj. Bilden är från igår då de besökte vår resort.

För ett par veckor sedan fick jag ett e-mail av en av mina bloggläsare som heter Marie. Hon skrev att hon och hennes familj skulle ner till Phuket på semester och efterfrågade lite tips. Eftersom jag inte har haft internet så har jag tyvärr inte kunnat läsa min mejl så flitigt så det tog en stund innan jag fick svara henne helt kort med en förfrågan om när de skulle resa? Efter att jag skickat det mejlat har jag inte checkat mejlen något mer pga omständigheterna.

Så händer följande:

Igår var vi för första gången bara hemma på resorten och slappade och myste hela dagen både hemma på terrassen och ute vid poolen. Och när jag och Johanna är ute och badar så ser jag plötsligt att en av ägarna visar runt ett barnfamilj. Efter en stund kommer de fram och vi börjar prata och efter ytterligare sen stund så frågar plötsligt mamman i familjen - Marie - " Är det du som är Gizmolinas? " :-) då visar det sig att det var hon som mejlat mig!

Det är sånt här som gör att jag är SÅ glad över att jag har min blogg! :-) Det var verkligen super trevligt att träffa henne och hennes familj och jag kommer leva länge på denna "happening"! :-)

P.S Marie - checkar du mejl? jag kan gärna mejla dig mitt mobil nr så kan du höra av dig om du vill ha fler shopping tips etc. Känner att jag har så mycket jag vill berätta om resorten också som jag kom på i efterhand. Också vore det kul att ses igen ! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

gud så kul=)

Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/

Underbart att få träffa "bekanta" där nere! :-) Hur länge har Marie och hennes familj varit i Thailand? Hennes man ser ju ut som en pepparkaka :-) Kramis !!!

2008-01-10 @ 18:03:45
URL: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91