Pizza Hut = gott.

168397-2295
Johanna mumsar i sig god lunch i lördags.

Phuket kl. 12.20, tisdag förmiddag.

När vi är och shoppar på "Central Festival" så hamnar vi ibland på Pizza Hut ;-) Där har de en stor salladsbuffé så Johanna mumsar på majs och vi mumsar på något inte fullt lika nyttigt... hmm... Men som sagt - livet ska njutas och vi kan ju inte BARA äta ris här ner! ;-)

I skrivande stund så har Johanna hunnit vakna och personalen går nu och bär runt på henne. Utan dom = ingen mer bloggning idag så vi ska vara glada över att de är så barnkära och hjälpsamma! :-) Jag har hunnit betala räkning och mejlat några viktiga mejl ang. Johannas permisjon från dagis och nu ska jag försöka hinna blogga lite till innan vi ska åka vidare...

Tänk - på torsdag är det 1 MÅNAD sedan vi reste från Oslo. Crazy! Tiden har gått SÅ fort och vi har ännu inte hunnit "landa".... Jag längtar faktiskt efter att få en "bikinirand", jag brukar vara brunar än så här då jag varit här i 1 vecka ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91