Nya gardiner.

168397-2378
Johanna tyckte att verktygslådorna till montörerna (av gardiner) var hur spännande som helst ;-) I bakgrunden ser ni att det monteras för fullt. Jag valde hiss/lift gardiner i vardagrummet och de kommer självklart att var upphissade och inte hänga som på bilden ;-)

Som ni vet så fick jag leveransen av våra nya gardiner tidigare i veckan men de blev fel så de tog med sig i princip allt tillbaka. Så gick dagarna också ringde jag vår kontaktperson i förrgår för att check när vi får de "riktiga"? Då säger han att jag får räkna med upp till 10 dagar...!

Men vad händer?  Jo - igår dyker plötsligt hans personal upp och monterar upp alla gardinerna! :-) Helt fantastiskt!

Gardiner gör enormt mycket till känslan i rummet / lägenheten så det är underbart att de är på plats nu! :-)

Kommentarer
Postat av: Isabellas pappa

Vad roligt när det går bättre än väntat. Plötsligt händer det;)

Postat av: sanne

Ha en trevlig kväll :D

2008-01-20 @ 17:20:03
URL: http://sannedinesen.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Isabellas pappa-
Haha, precis - plötsligt så! ;) Hoppas allt är strålande?! :)

Sanne-
Tack! det är natt här nu så snart sängen.. klockan är 00.30.. :)

2008-01-20 @ 17:26:15
Postat av: Wedding Anna

Åhh vad snyggt det kommer bli!!! Läste att du fått endel dumma och elaka kommentarer, ta inte åt dig, vet att det kanske kan vara svårt men det är ju fegisar som inte ens lämnar sitt riktiga namn eller länkar till sin egna blogg inte värda att ödsla sin energi på. Jag älskar din blogg och tycker du verkar vara en toppenkvinna!!!! Mängder av kramar, Anna :-)

2008-01-20 @ 17:39:19
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Wedding Anna-
TACK snällaste du för ditt trevliga inlägg! :) Det värmar mitt hjärta. Ibland har jag sååå stor lust att skriva kommentarer tillbaka till de elaka men så får jag behärska mig och påminna mig om att de inte förtjänar min uppmärksamhet.. TACK igen för dina fina ord. You make me happy! Kram :)

2008-01-20 @ 18:16:29
Postat av: Elin

Åh! Ser riktigt snyggt ut! När allt är klart i eran lägenhet, hoppas jag på att få se bilder ifrån alla rum :D SÅ nyfiken!

2008-01-20 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91