Interiör.

168397-2301
På väggen bak soffan ska jag sätta upp bildelister från Ikea som jag har med hit + massor med foton :-)

Det är INTE lätt att hitta snittblommor här nere och jag har tyvärr inte kommit mig iväg att shoppa några orkidés ännu men det ska jag göra VÄLDIGT snart :-)

Men - något som är hur lätt som helst att hitta här är oäkta blommor så häromdagen köpte jag den här uppsättningen som jag tror kommer hamna på badet. Vid sidan om den ser ni det doftkrus jag köpt som vi köpt på Evason och som jag tänder varje dag också luftar det ljuvligt hemma! :-)

Oj, nu kom jag åt någon knapp här så allt blev snett... ja, ja, ;-)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fint fint! :) ett litet tips, häll i vatten i vasen så ser blommorna verkligare ut! Ha det underbart!

2008-01-08 @ 07:49:51
Postat av: Nettis

Jättefint och snyggt.

// Nettisen

2008-01-08 @ 11:26:28
Postat av: jill

vad fint ni har kommit iordning. =)

Postat av: Emma

Jag tyckte mig se färska snittblommor överallt i Thailand! Framför allt de dagar då det är marknad! Håll utkik, det finns! /Emma

2008-01-08 @ 11:54:55
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91