Inspirerande!

168397-2371
Hemma hos Malene Birger.

Jag tycker att hemmet till "Malene Birger" är inspirerande & vackert! :-) Speciellt väggen hon har med 3 hyllor under varandra med bilder & saker på.  Jag har köpt med mig tavellister från Ikea och planerar att sätta upp dem bakom soffan i vår lägenhet här nere. De är inte lika breda som de på bilden så jag kommer inte att rymma lika mycket på dem, men lite smått & gott ska nog få plats :-) 

image2374
Hemma hos Malene Birger.

Tjejen har fint på sovrummet också och att sätta en massa bilder på väggen är ett snyggt alternativ till sänggavel tycker jag!

Jag sitter och bläddrar sååå mycket i interiörtidningar & böcker här nere på kvällarna då Johanna somnat för att hitta insipration till de små detaljerna i vår lägenhet. Det är avkoppling för mig och enormt mysigt!  :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Precis den stil som jag tycker om, väldigt bra inspiration nu när jag ska göra om i mitt vardagsrum. Har du något tips på inredningsböcker med liknande stil? Kram Ida

2008-01-20 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91