Hurra!!!!!!

168397-2403
Johanna myser i solstolen pa Nai Harn Beach haromdagen.


Kata Noi Beach, Phuket kl. 17.55, +34 grader i skuggan.

JIPPIE!!!!!!!!!
Antligen kan jag blogga och visa er ett livstecken fran oss!!! :-)

Inte nog med att Johanna inte varit helt i form, min pc har dessutom rakat ut for en olycka :-( Jag rakade spilla dryck over hela tangentbordet i lordags efter att jag skrivit forra inlagget och sedan da mar den inte helt bra och fungerar ej sa jag hoppas pa ett mirakel = att den ska vakna till liv igen....! Men inte nog med det: internet har heller inte fungerat pa var resort sedan i lordags sa nu sitter jag och bloggar fran en pc i receptionen pa en resort dar jag bott forut :)

Jag, mamma & Johanna ar pa KataNoi beach idag och myser och jag sitter inne pa Katathani resort och bloggar medan mamma gar runt med Johanna och vi vantar pa var taxi som ska snart ska hamta oss och kora oss hem.

Vi valde att ta en kort stund pa beachen idag eftersom Johanna madde daligt igar kvall. Mamma har ocksa varit sjuk sa nu hoppas vi bara att alla, inklusive min pc ska piggna till sa fort som mojligt sa att jag kan blogga som vanligt igen! :)

Solen skiner fran en klarbla himmel har och trots allt som hant oss sa ar det ju bara helt fantastiskt att vara har i Phuket! :)

Hoppas allt ar bra med er alla ! Jag langtar till jag kan lasa era kommentarer och blogga i lugn och ro. Internet borjade fungera igen pa var resort IDAG sa nu ska jag ringa en duktig datakille jag kanner hemma i Norge i kvall och hoppas att han kan ge mig support over telefon sa att jag kan blogga i kvall! :)

Skot om er sa jatte mycket och var radda om er!

Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Hilde

En liten hilsen fra Oslo:-)
Det ser ut som leiligheten blir lekker og dere koser dere:-)
Blir helt tussete av alt Hello Kitty-stæsjet du viser jeg...

2008-01-29 @ 11:10:54
Postat av: Princess Jessica

Vännen !
Vad roligt att höra från dig :) Blev lite orolig .... Hoppas att PC:n kryar på sig snart !
Have a lovely day !

Krameli kram :)

2008-01-29 @ 11:12:27
Postat av: Jessica

Oh vad härligt att läsa några rader från dig :)

Mina tummar hålls stenhårt att både Johanna och din dator piggnar till snart.

Kram Jessica

Postat av: V, Stämningsfullt

Hej!
Vilken otur med datan men det ordnar sig nog :)
Hoppas ni får hålla er friska nu och bara njuta!
Kram.

2008-01-29 @ 11:56:00
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Isabellas pappa

34 grader i skuggan, det vill jag oxå ha!!! Vi har bara skugga och det är inte 34 grader där:(

2008-01-29 @ 12:15:23
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Nettis

Tjohoo, undrade var du hadde tagit vägen. Glad att du är tillbaka.
Hoppas du snart får ordning på din dator så du kan blogga massor till oss.
Krya även på er, här hemma börjar influensan komma igång ordentligt (stockholm)
Kramisar från Nettisen

2008-01-29 @ 12:48:24
Postat av: Anne_K

Åh,kul att höra ifrån dig igen! Jag var rädd att du fått så många elaka kommentarer så du valde att lägga av...

Hoppas ni kryar på er allihopa inkl datorn!
Inte kul att känna sig krasslig i värmen.. då vill man bara njuta!

2008-01-29 @ 12:57:43
Postat av: Kristin

Hoppas ni snart är friska och att datorn blir helt kry med, saknar ju att läsa din blogg :)

2008-01-29 @ 13:42:19
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej vännen!

Vi har kollat och kollat. Stina och Mimmi ville ju se "Nanna" som Mimmi säger!! Hur tokigt trist med vätska och datorer... Det var som när jag köpt världens vackraste orkidéé i förrgår och bröt av en stängel full i knoppar då jag skulle sätta den i krukan. Här är det kämpigt med. Barnen sjuka igen - nu hög feber och hosta. Jag skulle behöva semester - NÙ! Love Lotta m fam

2008-01-29 @ 15:21:58
Postat av: Frida

Krya på er allesammans, styrke kramar från mig.
Härliga med nya inlägg, mysig blid från stranden idag!
Kram

2008-01-29 @ 20:31:20
Postat av: Tora

Ville bara fråga/tipsa om en grej..varför tar du inte på lillstrumpan en sån där utmärkt dykdräktsliknande uniform när ni är på stranden? Som har typ 70 spf i sig.
Bara ett tips, det är så läskigt med skandinavisk babyhud och stark sol..
Ha en underbar dag, från snöiga sverige

2008-01-30 @ 10:10:46
Postat av: rowling

Mirva saknar din blogg!

2008-01-30 @ 14:57:02
Postat av: Hanna

Hej AnnaStina! Alltid lika kul att titta in här! Vi är väldigt sugna på att åka t Thailand (för första gången) med vår son i november, han kommer då vara nästan 2 år, 22 månader. Ni bor ju i phuket och jag har förstått att ni trivs väldigt bra. Men jag måste ändå fråga om lite tips, du har kanske varit på flera ställen i thailand? En del prisar Phuket o en del verkar tycka att det är för mkt av allt där, turister, trångt, prostitution m.m - vad tycker du? Vart i Thailand skulle du (el nån annan) rekommendera att man åker när man har barn, vill ha en lugn semester vid en fin strand men ändå att det finns lite resturanger/shopping på avstånd? Vore jätteglad om du kunde komma med lite tips! Ha en fortsatt härlig tid i Thailand! Kram/Hanna

2008-01-30 @ 19:02:27
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: Abbes pappa

Snubblade omkring lite i bloggosfären och vips damp jag ner här. I thailand. Du anar inte hur avundsjuk jag blev.

Med ett evigt femgraderplus-väder, regn och 40 solminuter per månad (i dec, det är sant!) så längtar man dit ni är.

Tjingeling.
/Abbes pappa

2008-01-30 @ 22:05:02
URL: http://www.hejaabbe.com
Postat av: J

Hoppas du kommer igång med bloggen snart... "saknar" er. Bilderna och berättelserna från soliga Thailand piggar verkligen upp här i sverige-mörkret.

2008-01-30 @ 22:54:58
URL: http://jallajalla.blogg.se
Postat av: Maria

Hoppas att allt är bra och ni har det mysigt :) Saknar uppdatering och ser fram imot nästa läsning om erat underbara liv där nere :) Hoppas du har/får ordning på datorn och att det inte krånglar för mycket (teknikens under:)

Önskar er en underbar dag för nu ska jag cykla i regnet till högskolan :/ Jag är bara lite avendsjuk :)

2008-01-31 @ 08:37:25
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Hej alla underbara! TACK før att ni skriver så fint till mig! :) pga rådande omstændigheter så blir det ett komprimerat svar idag før som ni vet så fungerar inte min pc... Jag har en sån dær lovely UV drækt till johanna, nær jag kan lasta ner bilder så kommer ni att se den :). Om du ska resa till Phuket med barn så tycker jag absolut att du ska resa till Kata Noi Beach och bo på Katathani resort. Om du skriver in namnet på Google så tror jag sækert att du finner hemsidan till den underbara resorten. Annars tycker jag absolut att du ska bo på Sunwing Resort i Bangtao Beach! Det ær hur bra som helst før barn! :) Prostitution ser man mest i Phatong så det stællet ska man absolut undvika. Inga dumma kommentarer får mig att sluta att blogga :) Lotta - vænnen - TACK før fantastiskt vackert brøllopsfoto! och du - KOM HIT! :) TACK igen før era kommentarer. Jag blir så glad då ni skriver till mig! Kramar! :)

2008-01-31 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91