Här ska det solas & softas!

168397-2337
Johanna myser runt på terrassen.

Som jag skrivit tidigare så går alla dagar ihop här nere så plötsligt minns jag inte helt vilken dag vi fick våra nya solstolar men det var i alla fall häromdagen ;-)

När man köper tex solstolar här så väljer man själv vilken färg man önskar på stolarna (de målar den i den färg man vill ha) och sen väljer man vilken typ av dyna man vill ha, hur tjock den ska vara, vilket tyg den ska ha och vilken färg så det är liksom inte att bara att gå in och säga "Hej! jag vill ha den där stolen!", eller jo, så är det så klart på vissa butiker, men på de flesta så väljer du allt så som du själv vill ha det. Det tar lite mer tid (ibland MYCKET mer tid... ;-) men det som är så bra är att du får stolen precis så som du vill ha den :-)

Vi valde egentligen att dessa stolar skulle vara ljusare i färgen (ek)  så de blev mörkare än planerat men jag tror vi bara gillar läget :-)

Nu LÄNGTAR vi till vi får vårt bord + stolar också, den som väntar på något gott.... ;-)


Kommentarer
Postat av: V

De var ju jättesnygga!!
Jag skulle vara helnöjd....
Kram!

Postat av: Anna-Josefin

jag tycker det är kul när du berättar vad saker och ting kostar i Thailand - t ex de där stolarna och bordet.

2008-01-16 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91