Godmorgon torsdag!

168397-2340
Johanna ute på terrassen för några dagar sedan. Jag ser att ni är flera som kommenterat att hon ofta har nappen i munnen, det är så klart bara tillfälligheter att det blivit så på bilderna :-) Johanna pratar och pratar och pratar.. just nu tror jag mest det är Thai som gäller för vi förstår inte alltid allt ;-)

Phuket kl. 9.45, torsdag morgon.

Jag har lovat både mamma & pappa att visa en bild på då Johanna går och det här är nog den bild som tydligast visar det ;-) också passar bilden bra så här på morgonen för hon ser ut som en som går i sömnen och lite så känner jag mig just nu för idag är jag ovanligt tröttis så vi har en soft start på dagen här vilken är lovely :-)

Dagen idag bjuder på en del moln så här på morgonkvisten men jag är övertygad om att solen skiner innan lunch!

Vi har inte några stora plans för dagen, jag ska stämma av några interiörbeställningar så att jag får kontroll på leveranserna för den 24:e kommer mamma och då vill jag att så mycket som möjligt ska vara klart :-) också ska vi handla hem lite mat & vatten också ska vi sola och bada och bara njuta :-)

När jag skriver det här är det mitt i natten hemma så jag hoppas att ni alla sover riktigt gott och att ni vaknar utvilade och klara att möta en ny härlig dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Titti

Nappen är min dotters bästa vän! Fösöker att begänsa användandet av den, men på 9 av 10 bilder sitter den i munnen iallafall! Hoppas molnen skingrar sig och att solen tittar fram. Men ni kanske längtar efter en molnig dag????

Postat av: Anna

Låter som att det kommer bli en härlig dag!!

2008-01-17 @ 06:57:56
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: Nettis

Ja du, här hemma tjatas det om denna napp i tid och otid. Hon har den dock aldrig hos sin dagmamma på dagarna förutom när hon sover, men så fort jag kommer och hämtar henne så är det nappen hon frågar efter. Tycker inte att det gör så mycket men vi ska försöka sluta till sommaren då hon fyller 3 år.
Ha nu en fortsatt underbar dag.
Kram Nettisen

2008-01-17 @ 06:59:41
Postat av: AnnaStina

Titti-
Haha, samma här!;) Precis som jag misstänkte så kom solen strax före kl. 12 och nu skiner den från en vackert blå himmel och det har inspirerat mig till att för en del blå inredningsdetaljer i vår lägenhet :) Men som du skriver - oss gör det inget om det är en molning dag, det är bara skönt! :) Jag önskar dig den bästa av dagar! Kram! :)

2008-01-17 @ 07:01:17
Postat av: Åsa A

Åh vad ni ser ut att ha det härligt på alla bilder!
Kul med alla framsteg lilla tjejen gör! Hon är söt som socker! Njut lite av solen och värmen åt mig!
Kram

2008-01-17 @ 07:19:09
Postat av: Sarah

Det är verkligen inspirerande att kika in här varje dag! Längtar så gärna bort till värmen, men tyvärr blir det nog inte förrän i mars, inte thailand för den delen heller. Men du inspirerar till att åka utomlands och bara stanna där ett tag och komma hem som en ny människa! :) Din blogg e verkligen bäst!

2008-01-17 @ 07:32:20
URL: http://look-a-mess.blogspot.com
Postat av: Angel

vad duktig hon är,ja Johanna kan bli en mång pratade liten tjej *s*...Ha en toppen Torsdag

2008-01-17 @ 07:34:59
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Vilken kul bild, hon ser verkligen ut som hon går i sömnen. Hittade din blogg för någon vecka sen men om jag förstått rätt så är du vän med "Prinsessans dagbok" och den har jag läst ganska länge.

Ha en bra dag

2008-01-17 @ 07:45:20
URL: http://massablaj.wordpress.com
Postat av: Louise

Hej!

Brukar läsa din blogg för den är så skön på något sätt. Har också reagerat över nappen på nästan alla bilder men det gör man som man vill med som förälder. När min äldsta son fyllde ett "bestämde" vi att han bara fick ha nappen när han sov och nappen skulle alltså alltid vara i sängen eller vagnen, där han också sov. Det gick hur snabbt som helst att vänja honom vid det och man föll aldrig själv för frestelsen att ta fram nappen i tid och otid. Men som sagt, bara ett tips, det är ju upp till var och en hur man vill göra med nappanvändande.

Kram och fortsatt skön vistelse i Thailand!

PS. Är som många andra nyfiken på er resa - hur länge ni ska vara där, om ni jobbar där osv.

2008-01-17 @ 10:36:11
Postat av: Anne Cecilie

Hei søtis! Så gøy å se at Johanna går. Det ser ut som om dere koser dere og har det veldig bra;-) Når det gjelder smokk, så gjør det du føler for selv. Det er alltid mange som skal komme med råd når det gjelder bruk av smokk. Carl Henrik bruker sin flittig fortsatt, vet at jeg burde kutte ned, men det er ikke så lett. Mitt råd er; lytt til DIN EGEN mening.Kos o klem Anne Cecilie. PS: Har du fått mail fra meg?

2008-01-17 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91