God natt från Phuket.

168397-2356
Jag & Johanna utanför huset där vi bor när vi var på väg ut på middag måndag kväll...

Phuket kl. 23.15.

Oj, vad jag lyckades blogga mycket i kväll. Så här perfekt har inte internet fungerat sen vi flyttade hit! :-) Nu hoppas jag bara att jag snart kan lasta ner bilder också (jag har försökt men det tar flera timmar...) så att jag kan blogga dagens bilder på rätt dag ;-)

Efter kvällens bloggande har jag kommit fram till måndag så nu måste jag lasta ner bilderna från tisdag, onsdag och idag imorgon på internetresorten så att jag kan visa er :-)

Nu är klockan ganska mycket här så jag tänker logga av och landa i soffan i stället för jag är så nyfiken på vilka TV kanaler vi har så jag måste premiär zappa + att jag längtar efter alla blader jag ännu inte hunnit bläddra igenom...!

Hoppas att du har en underbar dag och att livet ler mot dig!

God natt & Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Angel

Underbara inlägg,spännande med krokodiler men jag gillarj u dom där lite farliga djuren just för spänningen men ALDRIG för nära *s*...Sov så gott med er

Postat av: Sara

åh gud va jag är avensjuk, bara åka iväg sådär till THAILAND.. älskar din blogg, kommer titta in fler gånger

2008-01-17 @ 19:16:49
URL: http://asara.blogg.se
Postat av: Malin

Gud vad mysigt ni verkar ha det i Thailand. Själv ska jag dit nu på lördag och det ska bli så skönt :) tänkte bara upplysa dig om ett inlägg en annan bloggerska ha skrivit om dig och din barnuppfostran, du kan läsa den på http://satuelisa.blogg.se/. Ha en fortsatt jättebra dag! KRAM!

2008-01-17 @ 19:27:52
Postat av: jagklararmigalltid

vad fint ni verkar ha det !
hoppas ni trivs !

2008-01-17 @ 19:41:21
Postat av: Anne

Så bra at dere koser dere i Thailand:) Virker helt herlig med lang ferie i solen! Leste forresten kritikken av deg i bloggen Malin viser til, hun Satu virker jo ikke helt god;) Synes det er helt merkelig at hun kan hente frem så mye engasjement over noen bilder på bloggen din. Du får ta det som et kompliment at noen bryr seg så mye om dere, og overse de barnslige karakteristikkene hun kommer med;) Kos dere videre! Klem

2008-01-17 @ 20:24:22
Postat av: Frida

Härligt med så många fina och inspirerande inlägg. Jätte härliga bilder från paradiset. Hoppas ni får en underbar helg.
Kram

2008-01-17 @ 20:26:04
Postat av: Sandra

Åååå vad härligt det verkar, en superlång semester. Thailand är ju så underbart, funderar själv på att ta en rest ner snart igen, måste ha sol och vämre, dör av solbrist här i detta land snart....!
Kikar nog in snart igen =)
Ha det!

2008-01-17 @ 20:53:03
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Anonym

Att sätta ett barn om och om igen i en taxi *oskyddad* är oförsvarbart!!

BARN-UPPFOSTRAN??
Handlar ju om säkerheten för hennes käraste ägodel!
Inga tårar ivärlden kan ge tillbaka ett barn som omkommer itrafiken när det satt oskyddat.
Ha det på ditt samvete!

2008-01-17 @ 21:42:11
Postat av: malin

Är ni på långsemester eller har ni flytta dit?

2008-01-17 @ 22:35:21
Postat av: Anna

Åhh sånt här kan verkligen störa mig A-S. Varför bevärar man sig med nedlåtande kommentarer.
Jag verkligen älskar att läsa din blogg o det känns som jag känner dig fast jag bara läser om er. Du verkar vara en av dom bättre mammor o gör allt för din lilla prinsessa
:-D Hoppas du inte tar åt dig av dom onödiga nedlåtande kommentarer du får. ;-) Hoppas du inte blir sur för att jag påpekar kommentarerna.
Kram på er!

2008-01-18 @ 07:55:57
URL: http://windingroads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91