Dagens lunch & shopping.

168397-2380
Oss idag lunch.

Phuket kl. 00.45, natt mot måndag.

Här ser ni oss idag på förmiddagen då vi var på internetresorten. Johanna var mer upptagen av att flörta med de som att vid bordet bakom än att äta maten jag gav henne ;-) Men hon åt jätte bra! Hon har blivit lika glad i "fried rice with chicken" som mig och till info för intresserade: Johanna är perfekt i magen fr.o.m igår vilket gör mig LYCKLIG! :-) (innan jag fick barn förstod jag överhuvudtaget inte nöjet i att prata bajs? och nu är det plötsligt lika normalt som att prata shopping ;-)

Dagen idag bjöd på en riktig shoppingrunda. Vi var på "Central Festival" + "Index" och vi shoppade täcken & kuddar till gästrummet, galgar till garderoben på gästrummet och bestick.

Ett tips till er som ska bo här i Phuket:

Köp med er täcke, kuddar & sängkläder från Ikea! (jag köpte med skönt duntäcke + sängkläder till mitt & JIG´s sovrum)  Priserna på sånt är högre här än hemma och med facit i hans så önskar jag att jag shoppat allt till gästrummet i Oslo och skickat det med SAS Cargo för det hade blivit billigare. Man lär så länge man lever... ;-)

Och just det ja... jag skulle köpa en "mojäng" till kameran så att jag kunde lasta ner bilder.. Den storyn blev så här: när jag kommer in i kamera butiken så öppnar hon en lite lucka på min kamera, visar uttaget och visar kabeln som jag redan hade hemma. Så kan det gå när man har blå ögon ;-)





Kommentarer
Postat av: Wedding Anna

Du är helt otroligt bra på att uppdater, kommer nya bilder och texter hela tiden, sååååå kul ;-) Sov gott! Kram igen!

Postat av: Anna

Uppdatera menade jag så klart ;-)

2008-01-20 @ 17:49:06
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Wedding Anna-
Tack snälla! vad gör jag inte för er läsare? ;) Hoppas att allt är riktigt bra med dig!? Nu ska jag hoppa i säng här för klockan är mitt i natten. Önskar dig en mysig kväll. Kram! :)

2008-01-20 @ 17:56:03
Postat av: Wedding Anna

Ja du är fantastisk mot oss läsare :-) Allt är bra med mig, önskar att det inte vore måndag i morgon bara, men inte så mycket och fundera på utan juta istället det sista utav helgen ;-) sussa sött! Kram

2008-01-20 @ 18:23:12
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Jenny

Hejsan AnnaStina!

Det är så kul att följa erat äventyr i Thailand, men iofs va det lika kul att läsa om vad ni hade för er hemma i Olso. Gillar din blogg skarpt då vi har samma stil på inredning!

Tänkte bara tipsa om en liten sak som du kanske redan tänkt på men here goes!
Din mamma kommer ju ner snart och ska bo i gästrummet, kan inte hon ta med täcke och kuddar som hon köper billigare hemma i sverige? Bara en liten tanke som for genom mitt trötta huvud när jag läste att det är så dyrt i Thailand.

Ha en underbar dag och en underbar tid i Thailand!
Du är min favoritbloggerska så keep going!!

2008-01-20 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91