Var trevliga granne/ nabo!

168397-2429
Jag, Johanna och var granne Roar som njuter sin pansjon har nere i varmen.

Nar mamma var har var vi ut och at med var jatte trevliga granne / nabo Roar. Roar och JIG ar de enda norska pa resorten och vi har hamnat i lagenheterna brevid varandra :-)

Vi var och at pa "Land & House" dar Roar bott innan han flyttade till var resort, det ligger pa perfekt avstand fran dar vi bor, tar typ bara 2 min med bil dit, och eftersom Roar har egen bil sa ar det super smidigt att ta sig dit :-)

Maten dar var sa god att jag langtat efter den sedan vi var dar sa igar kvall gjorde vi en favorit i repris och akte dit och at gott! :-)  Men igar kvall var Johanna super trottis och sprang runt och lekte med nagra barn hela tiden sa jag satt inte manga stunder still vid bordet ;-) Men trevligt hade vi anda!

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vad kul!! Ja det är där vi bor när vi åker till thailand.
Vi har ett hus som står där till vårt förfogande. Åh vad jag längtar tillbaka !!
Maten på Land & houses är så enkel men så god och billig.
Tror du kan sitta där och ha internet uppkoppling. Är inte säker men jag tror det.

Ha det bra !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91