Valkomstdrink.

168397-2575
Jag + en bricka med champagne = valkomstdrink i vart kok. Jag salde likadana brickor i min butik fran "Bruka Design", de kostade ca 398kr, den ni ser pa bilden betalade jag 65 kr for har nere :-)

Phuket kl. 11.30, Karon Beach, torsdag fm.

Oj, nu tror jag att Johanna redan vaknade. Nej, det var falskt alamar, sa bra! :-)

Jag alskar verkligen att ha middagsbjudningar och onskar att vi var battre pa att ha det hemma i Oslo men dar har det tyvarr blivit langt mellan gangerna.. Det ska vi andra pa nar vi kommer hem!

Igar hade vi bjudit hem Berit & Oje, Roar och Bengt och jag tycker att det ar sa mysigt att umgas med de som har mer livserfarenhet an mig for de har sa manga fantastiska storys och sa manga kloka rad pa vagen. Bl.a. pratade vi om det har med relationer (Berit & Oje har varit gifta i over 40 ar) och deras basta rad ar att man ska lata varandra "flyga fritt" och precis det har alltid min kara moster Birgitta (som varit gift i over 30 ar) ocksa alltid sagt.

Man ska inte hindra varandra att uppfylla sina drommar....!

Kommentarer
Postat av: Soffan 7

Som Sting sjunger: If you love somebody; Set them freee, free, free;)

2008-02-28 @ 10:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91