Sot klanning.

168397-2430
Johanna styr stegen till trappen som tar oss hem till var lagenhet.

Vara nya vanner som, Marie & Co, som vi lart kanna har nere inspirerade mig att shoppa den har super sota Hello Kitty klanningen med vingar pa ryggen :-) Maries dotter Bea hade namligen den och sedan jag sag den pa henna har jag tittat efter den... Jag hittade den till slut inne i Kata en kvall da jag, Johanna och mamma var dar pa shopping :-)

Ett tips till er som reser hit och ska shoppa i tex Kata: P R U T A!!! Priserna de sager ar super hoga sa jag rekommenderar er att betala ca 50% av det de startar med.


Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Den bara MÅSTE E få när vi åker ner nu om några veckor, såå söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91