Perfekt mama sak!

168397-2495

Den har lilla laslampan som man faster direkt pa boken ar en PERFEKT mama sak! :-)

Med den kan vi mamas ligga och lasa i samma morka rum som vara sma sover utan att de vacks. Den ar dessutom super att ha med sig i bilen, pa flyget, pa taget och alla andra platser dar man onskar att lasa en bok eller ett magasin/blad :-)

Detta ar helt klar en av de basta saker jag kopt har nere! Tack vare den kan jag ligga och lasa min "12 steg till ett skonare mammaliv" varje kvall innan jag somnar :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns nästan exakt likadana här i Sverige på Clas Ohlssons, såg dom för 2 veckor sen & tyckte att den skulle vara så perfekt för min mamma då hon är en riktigt bokmal =)

2008-02-18 @ 11:44:53
Postat av: Pethra

Precis vad jag behöver, i nuläget är det stört omöjligt för mig att läsa en stund innan jag somnar.

2008-02-19 @ 01:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91