Oss igar.


168397-2509
Jag och Johanna igar pa Katathani Resorten.

Efter den goda lunchen sa var vi nojda med stranden for dagen sa vi akte  in till Kata ocksa shoppade jag en SUPER STOR Hello Kitty till Johanna som hon ska fa pa sin 1,5 ars dag som ar imorgon :-) Men hon sag den sa klart och hennes ogon LYSTE! ;-)

Nar vi kom tillbaka till resorten sa myste vi lite vid poolen sa Johanna fick leka med alla barn som var dar och sen blev vi spontant bjudna pa middag hos vara jatte trevliga grannar Berit & Oje.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Vad heter hotellet där ni bor/bodde? Tror nämnligen att jag bodde på samma när jag var i Thailand förra året! Ligger det högt uppe på en kulle i Kata?
Kramkram Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91