Nu - GRATTIS till klanningen!!!

168397-2442
Har ar vi tidigare idag och myser pa beachen har i Karon.

Nu ar det HOG TID for mig & Johanna att tala om vem som ar den lyckliga vinnaren av klanningen!!! :-)

Forst av allt sa maste jag an en gang TACKA er alla som skrivit sa fina kommentarer om vafor just DU ska vinna klanningen. Jag har blivit bade rord & lycklig da jag last vad ni skrivit och ni fortjanar ALLA att finna sa detta har verkligen inte varit latt for mig....

.. och eftersom jag har sa svart for att utse en av er alla sota tjejer som motiverat sa fint sa gjorde jag helt enkelt sa att jag valde foljande vinnare:

Postat av: Isabellas pappa

Min motivering är helt enkelt att om jag vinner kommer du få se mig i den klänningen på min blogg;)

2008-jan-31 @ 21:41
URL:
http://alskadeisabella.blogspot.com/

Orsaken till att jag valde Isbellas pappa ar for att jag tyckte att det ar en kul grej men ocksa for att jag onskar att fler ska hitta vagen till hans trevliga blogg dar han skriver sa kul om livet med sin alskade Isabella och sin fru. Jag tycker att det ar sa kul att folja en blogg ur en pappas perspektiv och nar han skrev att han skulle visa upp sig i klanningen pa sin blogg sa kande jag att det maste ju vi tjejer bara fa se! :-) Det blir en gladje for oss alla!! :-)

Sa - GRATTIS Isabellas pappa!!! :-) Mejla mig din adress sa kommer paketet i posten: [email protected]

Sen vill jag an en gang TACKA alla er som var med och tavlade!! Ni ar helt underbara och jag onskar som sagt att jag kunde skicka en klanning till var och en av er for ni fortjanar en allihopa!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett jätte bra val tycker jag =)
Ska bli spännade att se bilderna i hans blogg senare *ler*

Härligt att läsa dina uppdateringar de sista dagarna,
underbara bilder på både dig och Johanna =)

Kram Jessica

Postat av: Isabellas pappa

Ajajaj, Haha vad har jag nu gett mig in på. Jag kommer i alla fall hålla vad jag lovat;) Jag skriver när jag har publicerat bilden. Tack då mycket, hoppas ni får en bra dag!

2008-02-10 @ 12:37:17
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Sjuksköterskastudenten

Haha! Den bilden vill jag verkligen se :-))))))))))

2008-02-10 @ 12:45:51
Postat av: Elin

Vilken mama! Supersnygg är du! Fortsatt trevlig vistelse =) mvh Elin

2008-02-11 @ 17:58:08
URL: http://digmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91