Nattens interiörbild ;-)

168397-2582
Månadens lasarhem i tidningen "Sköna Hem".

Phuket kl. 03.20, natt mot fredag.

Jag vaknade nyss med alla klader på i sangen... hopplöst! Först så somnade jag i soffan så det blev inte så mycket softande för min del ;-) sen gick jag in till Johanna som vaknade och drömde och ropade på mamma och då somnade jag brevid henne. Men det har börjar bli en vana nu så jag måste skarpa till mig och helt enkelt börja lagga mig mycket tidigare på kvallarna för all frisk luft och sol & bad gör att man blir ovanligt trött..zzzz...

Så har ser "månadens lasarhem" ut  på "Se & Hörs" hemsida. Bilderna ar från köket och jag har alltid varit svag för lampan som hanger ovanför köksbordet. Tycker att den ar så fin! :-) Jag såg faktiskt en sån på "Index" har nere i Phuket men kande att den stilen gör sig bast hemma i Norge & Sverige så det blir en annan kökslampa har nere i solen :-)

Jag anvande föresten den lampan i det interiörprosjekt jag gjorde före jag reste till Thailand för den passar så perfekt in i "New England" stilen. Den finns att köpa till bra pris på Ikea.

image2583
Ytterligare en bild från köket som kommer från Kvanum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91