Mission completed!

168397-2568
Oss måndag kvall på restaurang "Baan Rim Pa".

Phuket kl. 13.40, onsdag em.

Tjohooo! Johanna somnade nyss mot min axel så nu ska jag mysa med 1. bloggen, 2. att ligga och slappa lite vid poolen :-) och sen, då hon vaknat ska vi ivag och handla.

Det var perfekt att hon somnade før det ar så skønt att få den "egentiden" jag får nar hon sover har hemma istallet før på en shoppingmall før dar kan Johanna lika garna vara vaken :-)

Bilden ar från da vi var på middagen på "Baan Rim Pa" haromdagen. Vi møtte upp føraldrarna till en van av JIG som heter Arild & Kari och hade en riktigt trevlig middag sammen med dem.  Johanna sitter inte still många minuter på resturang men tack vare den fantastiska personalen så fick jag och JIG ata i hyfsat lugn och ro.

Jag sitter på balkongen och bloggar nu och det ar tur vi har flaktar som svalkar skønt i taket før idag ar det knall sol och riktigt varmt & harligt! :-) Termometern har på balkongen visar +33,3 C i skuggan just nu.




Kommentarer
Postat av: emma

Alltså, den restaurangen är ju helt fantastisk. Vilken mat! Åh, vill tillbaka till Phuket när jag läser här!! :)

2008-02-27 @ 08:15:22
Postat av: Nina

Hejhej, nu var det länge sen jag skrev. På onsdag kommer vi ner till kata ooooo som jag längtar. Men jag har av nån anledning fått nojjan och tror att det kommer regna hela tiden vi är där. Anna-Stina säg att det inte kommer det?? haha.
Vi kankse ses där nere?
Kramar

2008-02-27 @ 10:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91