Min favvo blomma!

168397-2423
Damen som jag shoppar mina blommor hos ar sa sot. Har sitter hon och planterar for fullt. Jag tror foresten att jag ska gora ett stopp hos henne idag och se om hon fatt nagon ny leverans av vita orkides for sist jag var dar hade hon slut. De selger mest lila har nere.

Jag var och shoppade en till vacker orkide haromdagen och dessa vita ar mina absoluta favvisar! :-) Den ni ser pa bilden har jag stallt ute pa balkongen brevid jacuzzin och det ar mer an en granne / nabo som har kommenterat hur vacker den ar :-) 

Hemma borjar det val att vara dags for tulpaner snart?! eller de finns kanske redan i mangder? Sjalv saknar jag snittblommor faktiskt for det finns det inte mycket av har nere. Men da en orkide som den pa bilden kostar lika mycket som 15 tulpaner hemma sa klarar jag mig ganska bra anda ;-)

Kommentarer
Postat av: jenny

sweet..

Postat av: Hanna

Vad vackert! Jag älsakr orkideer men lyckas aldrig få dom att överleva... Ja, nu börjar det komma tulpaner här hemma, d är ju också så vackert, känns som att ta in lite vår i hemmet!

2008-02-09 @ 08:00:26
URL: http://hannakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91