Marknad vid Chalong tempel.

168397-2417
Min mamma, jag & Johanna och i bakgrunden Chalong Tempel som ar jatte vackert!

Vi var foresten pa marknad vid Chalong tempel (super nara dar vi bor) haromkvallen tillsammans med var granne - Roar. Den har marknaden ar 2 ganger varje ar och den startar egentligen inte forren den 6:e februari men det var absolut tillrackligt mycket som redan var pa plats sa vi gick runt och myste i 1 time och jag shoppade lite sma saker till Johanna.

Pa dessa marknader ar det HUR BILLIGT SOM HELST! och det skona ar att det ar fasta priser sa man behover inte pruta.

Jag ska skriva mer och tipsa om ett par marknader och ge er adress etc en annan dag da jag bloggar! :-)

Nu borjar Johanna bli otalig har... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91