Kata Beach...

168397-2538
Kata som varit så lugn och mysig strand var idag hur packad som helst av turister och det fanns inte en ledig solstol i sikte...

Phuket kl. 21.30, søndag kvall.

Efter en harlig dag på stranden sover nu mitt hjarta gott (och JIG ar på ett møte) och jag sitter och myser med ananasjuice & cashew nøtter (super snacks!) också har jag tant røkelser, "jasmine",  som doftar ljuvligt gott! :-) Det ar den har tiden på dagen - då hjartat precis har somnat -som jag njuter min "egentid" och vad passar battre att gøra då an att blogga? ;-)

Idag tog jag och Johanna en prommis från Karon Beach till Kata Beach så att hon skulle få sova sin nap och nar vi kom fram till Kata så fick jag en chock...! My god vad det ar M Y C K E T folk dar nu jamført med tidigare år!! Jag trodde knappt mina øgon!?!?

Kata har varit min favvo beach och jag har bott dar båda åren då jag var har nere ensam på semester och då var det hur lugnt och stilla som helst på den del av stranden dar jag står på fotot. Det var 1 rad med solstolar och ja, det var lååångt ifrån det kaos som det var dar idag.

Idag fanns det inte en chans i havet att få tag i en ledig solstol och hela settingen fick mig att styra vagnen med den sovande prinsessan i mot Karon istallet. Jag hoppas att allt berodde på att det var søndag men jag ar radd før att det helt enkelt ar så har det ar dar nu då Thailand boomen ar som størst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91