Happy sondag!

Nu har vi vaknat till annu en UNDERBART harlig sondag har i fantastiska Thailand! :-)

Klockan ar 9.50 pa morgonen och jag sitter och skriver hos min snalla granne Roar som leker med Johanna sa att jag ska fa skriva i lugn och ro.

Igar blev det en heldag med shopping for oss sa jag var aldrig till internetcafet. Tankte att det kunde vara skont for Johanna att slippa vara dar en dag ocksa :-)

Nu ska vi ga och packa ihop vara badsaker for kl. 10.30 gar badbussen till Karon Beach och den tankte jag att vi ska aka med sa att vi kan sola, bada och leka med hink & spade hela dagen lang :-) Ocksa ska jag ga till internetcafet som ligger dar da Johanna sover ocksa om jag far mojligheten :-)

Jag onskar dig den basta av dagar och hoppas att du fyller den med massa mys!

Kramar! :-)

Kommentarer
Postat av: melina

Hur varm är det där?? Bestämt är där härlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91