Godmorgon torsdag!

168397-2574
Johanna satt och tittade da JIG gjorde sig klar pa badet pa morgon. Hon ar sa sot nar hon satter sig ner overallt nufortiden. I bakgrunden ser ni vart sovrum och balkongen...

Phuket, Karon Beach kl. 11.20, torsdag fm.

Idag har  jag lite bakis for forsta gangen pa evigheters evighet ;-)  Vi hade super trevlig middagsbjudning igar och det vita vinet jag drack gor sig pamind idag sa nu sitter jag och njuter en kall coca cola :-)

Johanna vaknade runt 7 idag och efter god frukost tog vi badbussen till Karon Beach sa nu sitter jag och bloggar pa internetcafet precis vid beachen och Johanna sover sin nap i vagnen vid min sida.  Like in the old days ;-) Ocksa checkade jag min mejl nyss och blev sa GLAD!, for jag hade fatt mejl av 2 underbara girls som det var alltfor lange sen jag pratade med, sant ar lycka!! :-)

Det ar ganska molnigt idag pa den har sidan (hemma hos oss var det inte ett enda moln...) men det ar egentligen bara skont. Vi ska sitta och leka i sanden sen och brun blir man ju i alla fall oavsett vader for solen ar sa stark har nere.

Hoppas att du har sovit gott i natt och att du ar klar att mota den nya dagen som ligger framfor dig!

Jag onskar dig en riktigt harlig dag fylld av solsken!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Angel

vilken gullunge ni har.

Postat av: Maria

Hoppas att ni får en härlig dag också och att påminnelserna från gårdagen tynar bort :)

2008-02-28 @ 08:13:20
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh lilla sötnosen, hon är ju sååå gullig, ser alltid så glad ut, vill ha en egen liten Johanna ;-) KRAMIS!

2008-02-28 @ 09:03:21
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91