Godmorgon "Johannas 1,5 ars dag"!


168397-2513
Hipp, hipp, hurra. Min alskade lilla prinsessa blir 1,5 ar idag! :-)

Phuket kl. 12.20, torsdag fm.

Pa bilden ser ni en rykande farsk 1,5 aring som sitter och ater sin frukost :-)

Johanna tycker inte alls att det ar speciellt kul att sitta och ata i sin egna stol langre sa efter bara en liten stund i den sa viftar hon med armarna och sager "mamma, jag vill ga ner" pa Thai (eller nat annat sprak, jag vet inte helt ;-)  ocksa tar hon med sig sin tallrik i ena handen och sitt vattenglas i den andra och gar och satter sig pa trappsteget istallet :-)

Och idag at vi frukost ovanligt tidigt for hjartat vaknade kl. 7 och vi skulle fa besok av en montor kl. 9 sa vi satte fart sa att vi skulle vara kladda och klara da han kom och tur var ju det for han kom redan 8.30. Det var han som skulle fixa klart sanghimeln som kom sa nu ar den pa plats :-)

Morgonen har annars gatt at till att rulla haret (maste ju vara fin da JIG kommer ;-), tvatta sangklader och annat fix.  Och sen blev Johanna sa trottis att hon somnade i min famn da jag sprang runt och plockade ihop saker och sedan dess sover hon. Hon vaknade inte da vi gick ut ur lagenheten, tog med vagnen, gick med sopor, hoppade in i en taxi och akte till internetcafet , istallet fortsatte hon att sova och hon sover annu :-)

Men - idag blir det nog tyvarr inte sa manga inlagg for hon vaknar nog snart. Jag valde namligen att checka mejlen idag och att svara pa nagra kommentarer och det "ater upp" min dyrbara bloggtid...

Bast jag slutar skriva och visar fler bilder istallet! ;-)

Kommentarer
Postat av: emelie

gu vad söt:D

Postat av: Wedding Anna

Sötnos!!! Hoppas ni får en fortsatt bra dag! Kramar

2008-02-21 @ 08:43:58
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Sandra

Grattis till lilla Johanna :)

2008-02-21 @ 13:59:38
URL: http://saandramaaria.blogg.se
Postat av: Mia

Hon är så söt lilla Johanna!

2008-02-21 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91