Godmorgon festliga fredag!


168397-2473
Vi busade pa morgon da Johanna precis vaknat. Hennes sang har hjul sa jag drog henne i den over till andra sidan stora sangen for att se om jag kanske ska ha sangen dar i stallet? och det tyckte Johanna var hur kul som helst! ocksa super myste hon bland alla sina gossedjur som hamnade huller om buller da jag skulle ta bort alla sangklader och slanga in dem i tvattmaskin :-)

Phuket kl. 10.55, fredag fm. Stralande sol fran bla himmel och varmt.

Thand god it's friday OCH thank god Johanna sover sa jag kan blogga i lugn och ro! ;-) Idag lyckades jag tajma sovingen perfekt, hon somnade ett par min innan vi var framme vid internetcafet och nu sover hon forhoppningsvis sott i ca 30 min :-)


Inatt vaknade hjartat ganska och jag tror att hon dromde en massa laskiga saker. Och sjalv hade jag extremt svart att somna om efter att jag vaknat i soffan vid kl. 24 och flyttat over mig till sangen.


Kl. 7 vaknade hjartat och viftade med vallingflaskan och da startade var dag och jag kannar mig - trots allt - super pigg idag vilket ar jatte skont! :-)


Nar jag bloggat klart ska vi aka ivag och checka hur vi enklast kan fornya vara visum som gar ut nu i borjan pa mars ocksa ska vi fixa ett par arenden pa vagen ocksa innan vi ska hem och laga lasagne + sola & bada i poolen. ELLER sa blir det en tur in till Phatong i eftermiddag, jag far se vad vi kannar for :-)


Hoppas att du vaknat pigg & glad for nu har vi en hel harlig helg framfor oss!


Har kommer dagens:


"Motgangar kan vara trappsteg till framgang."

/ Ur "en harlig bok"


Jag kan behova paminna mig sjalv om det ibland for jag tror verkligen innerst inne pa det men ibland glommer man bort det och fokuserar latt pa motgangarna istallet... Men utan motgangar ingen framgang for alt man gar igenom i livet ger erfarenheter och mojligheter till utveckling.!

Carpe diem!

Kram!


Kommentarer
Postat av: josefine

Hej söta!!! Tänkte väl att du skulle blogga nu på morgonen, KUL! Jag ska strax åka till Gardermoen och vill önska er en FANTASTISK dag! Krama Johanna ifrån oss. PUSS

Postat av: AnnaStina

WOW! ar du vaken? vad glad jag blev nu! :) Jag onskar er en riktigt trevlig resa och en underbar helg hemma hos familjen. Mys & njut dagarna!! PUss & Kram :)

2008-02-15 @ 04:48:31
Postat av: Zandra

Dagens citat kändes klockrent för mej just nu ;-) Tack söta du! Kramar Zandra

2008-02-15 @ 07:39:18
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91