Festlig underhallning!


168397-2489

Phuket, kl. 11.45, mandag fm.

Detta sag verkligen SA kul ut i verkligheten! (och pa bild ocksa for den delen ;-)  Det var vatten aerobic i poolen pa "Phuket Orchid Resort" som vi besokte igar och det var precis da vi at lunch sa jag och Johanna hade verkligen festlig lunch underhallning! :-)

Instruktoren stod vid poolkanten och musiken var pa hogsta volym och alla viftade med bade armar och ben och Johanna stod och tittade med stoora ogon ;-)  Det ar i sanna har situationer man inte kan lata bli att tanka pa "Sallskapsresan" :-)

Nu har Johanna vaknat sa nu ska jag gora mitt basta for att klara att blogga lite till :-)

Kommentarer
Postat av: Milla

Phuket Orchid Resort åker jag & min sambo till nu den 1/6 :-) hoppas vi inte får allt förmycket regn! Tack för en trevlig blogg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91