Fantastisk restaurang!

168397-2554
Jag & min lilla darling och den fantastiska utsikten från restaurangen vi åt på i kvall. Jag har på mig min favvo klanning från "Nolita" och Johanna har sin søta klanning som vi køpt har nere på "Central".

Phuket kl. 02.00, natt mot tisdag..

Nu har jag precis vaknat efter att jag somnade i soffan direkt då vi kom hem. Vår soffa ar den skønaste och jag somnar nastan alltid nar jag satter mig dar..... I kvall hade jag som plan att bladdra igenom en massa blader men de låg orørda vid min sida då jag vaknade ;-)

Jag ska ta och hoppa i sang nu så jag skriver mer om vår dag idag imorgon. Ville bara helt kort beratta att vi har varit och atit middag på en fantastisk Thai restaurang som heter "Baan Rim Pa" i kvall.  (http://www.baanrimpa.com) Restaurangen har en underbar utsikt over havet och miljøn ar riktigt fin så den har restaurangen ar ett "must" att besøka om du ska resa ner till Phuket!

Bast jag lagger mig nu innan jag somnar om har vid pcn.... ;-)

God natt & sov gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Angel

vad fina ni är.

Postat av: Maria

Ja en skön soffa kan både vara positivt och negative :) men visst är det skönt att somna gott i soffan. Ser verkligen ut som en härlig utsikt, åt också thaimat idag, dock från en resaurang i stan så känslan ni har där nere är väl inte riktigt det samma :)
Kram!

2008-02-25 @ 19:52:41
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

God natt;)

2008-02-25 @ 20:13:22
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Emma

Det var precis den restaurangen jag tipsade dig om i början av er thai-vistelse! Kul att ni är nöjda! Utsikten är grym! /Emma

2008-02-25 @ 21:01:22
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Caroline

høres ut som et tips til etterfølgelse :)

2008-02-25 @ 21:43:03
Postat av: Camilla

Så bra, det verkar som om du känner dig hemma nu med tanke på dina sovkvällar på soffan :-)
Ville bara önska dig en härlig dag här ifrån det lite smågråa Eskilstuna....Sverige.

Kram Camilla

2008-02-26 @ 07:41:42
Postat av: jenny

Åh det är så himnla mysigt att läsa om er..:) Blir så sugen på att åka till thailand igen..Ha en underbar dag! kram

2008-02-26 @ 08:34:02
Postat av: Lena

kommer till Phuket på fredag så den restaurangen ska vi absolut testa. Superbra med alla tips. Kanonbra blogg du har, måste bara kolla in här varje dag. Särskilt nu när vi själva ska till Thailand.
Kram Kram till dig och lilltjejen

2008-02-26 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91