En helt vanlig morgon...


168397-2483
En nyvaken Johanna fyller tvattmaskinen.


Nar man har en liten dotter sa ser rutinerna ganska lika ut bade hemma i Oslo och har i Phuket. Den S T O R A skillnaden ar vadret, men att tex tvatta maste man gora har ocksa :-)

Sa - en vanlig morgonrutin for oss ar att Johanna hjalper mig att starta dagens forsta tvattmaskin ;-) Hon ar sa sot for nar jag sager "nu ska vi kora en maskin" sa gar hon raka vagen bort till skapet dar vi har tvattmaskinen och vill att jag ska oppna det sa att hon kan lagga in kladerna fran hogen :-)

Och varje gang jag tvattar sa tanker jag pa min alskade mormor... tank - hon jobbade pa ett tvatteri... Oj, sa varmt och slitsamt det maste ha varit!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91