Detta ar min lyckodag!!!

168397-2526
Johanna i full fart mot taxin har på resorten i eftermiddag :-)

Phuket kl. 23.10, hemma i vår lagenhet på resorten!

Detta ar verkligen min LYCKO DAG!! :-)

Inte nog med att vi har fått SVT på Resorten idag (efter mååånader av vantan...! ) , jag kan dessutom blogga HEMMA I LAGENHETEN!! :-) Detta tack vare att JIG har fixat en egen internetløsning till sin pc som gør att  internet nu fungerar perfekt! :-)

Åååå vad jag MYSER av att kunna sitta och blogga i mina nya Juicy byxor, med SVT i bakgrunden och ett kallt glas vitt vid min sida :-)

Jag har precis svarat på ALLA kommentarer jag har fått idag (tack, ni ar underbara!!)  och nu sitter jag har och kan blogga med dagens bilder utan att tok stressa till något internetcafe. Lyckan ar obeskrivlig! :-)

Jag hoppas att du har en lika bra dag som mig och att din kvall blir fantastisk!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

I bland är bara livet för härligt!!!

Kram från stormigt sverige...

Postat av: LinnM

åå vad härligt för dig och för oss läsare, hihi :) Njuut kvällen nu!kram

2008-02-22 @ 16:44:23
Postat av: AnnaStina

Jenny-
Ja, det ar det! :) Jag ønskar dig en fantastisk helg! Kram fran ett vindstilla Phuket :)

LinnM-
Delad glaje ar dubbel gladje! :) Njut kvallen du också! Kram! :)

2008-02-22 @ 17:12:40
Postat av: Emma

Vilken dag ni har haft! Underbart! /Emma

2008-02-22 @ 20:29:52
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis :)!! Jag kan tänka mig att det kommer bli en klar förbättring för dig när du slipper åka till internetcafét :) Det är väl egentligen det bästa när det är de "små" sakerna i livet som betyder allra mest :)

Hoppas att ni mår bra :) Kram!

2008-02-23 @ 09:42:15
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91