Dagens motion..

168397-2541
Søndagsmys i sanden på Karon stranden :-)

Phuket kl. 22.20, søndag kvall.

Bland Johannas strandleksaker ar det en vattenkanna och den har vattenkannan tycker min lilla darling att det ar hur kul som helst att tømma så - det innebar att så fort som jag har varit nere i havet och fyllt den så haller hon ut allt vatten a.s.a.p och sen ger hon kannan till mig igen och pekar på havet och sager "mamma - gå och fyll igen!" på sitt alldelens egna språk som ingen førstår men som andå ar hur tydligt som helst ;-)

Så min dagens motion var att springa fram och tillbaka och fylla denna vattenkanna typ hur många gånger som helst :-)



Pløtsligt kom det fram en tjej och satte sig och pratade med oss och har provar Johanna hennes solbriller :-) Tjejen var 18 ar och nar jag sa att jag blir 38 i år så sa hon att hon trodde att jag var mycket yngre och en "ung mamma" så nu kommer jag att leva på det hur lange som helst ;-) 

Kommentarer
Postat av: Maria

Va oförskämt solbränd du är nu, härligt :) Absolut att du ska suga på den karamellen läänge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91