Dagens interiorbild!

168397-2579
Bilden ar fran en av de interorbocker jag kopt har nere.

Phuket kl. 12.20, Karon Beach, torsdag em.

Nu vaknde mitt hjarta sa nu ska vi checka ut fran internetcafet och ga raka vagen ner till beachen! :-)

Jag tycker att den har interiorbilden ar sa lacker for att allt gar i vitt men sa har de varit "vagade" och valt knallrosa bord och puff! :-) Det ar ju bara sa harligt med rosa! ;-) Sen ar det lite coolt med bankar istallet for stolar runt koksbordet.

Nu njuter vi dagen kara lasare ocksa ses vi igen lite senare idag!

Om vi varit hemma nu sa hade vi hangt "gonne to the beach" skylten pa dorren ;-)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Princess Jessica

Godmorgon söta prinsessor :)
Vad mysigt ni verkar ha det. Skönt att alla måsten har lugnat ner sig och att ni kan njuta av att bara vara lediga och ta dagen som den kommer.
Vilken mysig bild !! Får man fråga vad boken heter ?
Jag har nämligen blivit galen förtjust i att klicka hem böcker från capris :) Sist du visade Prinsess kokboken så ville jag shoppa den på en gång:)
Men den var slut ... :( Hoppas den kommer in snart igen !
Nu ska sessan och jag ha morgonmys i soffan :)
Här ösregnar det som vanligt så idag blir det en pack/mys/pysseldag :)
Stora krameli kramar till er från oss :)

2008-02-28 @ 06:45:50
Postat av: Camilla

Hallå vännen!!
Hoppas att du har en underbar dag!! Själva åker vi till mormor & morfar i några dagar och njuter. Jag ska gå lite själv på stan och få lite inspiration:-) Tänker på er! kramar Camilla Y

2008-02-28 @ 06:56:29
Postat av: Madde

vilken interiör bild... Kitchen aids e ju bara så läcker... Sådan vill jag ha i mitt kök..

Ha en toppen dag!
Kram

Postat av: Evelina

Åker till Karon nästa Fredag. Läste att de var regn, stämmer det =) ? Ha en bra dag!

2008-02-28 @ 07:58:40
Postat av: Victoria

Hallå! Brukar kika in på din blogg..
Ni verkar ha det så mysigt i thailand :-) har själ varit där och skulle gärna åka tillbaka dit igen för det är verkligen underbart. Hur länge ska ni vara där?

2008-02-28 @ 08:29:34
URL: http://victoriaseecret.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Princess Jessica-
Sotaste du! vad mysigt med en kommentar fran dig vannen! :) Jag kommer sa klart inte pa vad boken heter just nu (solsting?) men jag checkar da jag kommer hem och ger besked! :) Det ar ju bara sa underbart med inspirerande interiorbocker, jag far aldrig nog av dem...! Jag hade garna shoppat princess kokboken till dig men den ar tyvarr slut har ocksa :( Jag hoppas att du far tag i den en dag! :) Nu sitter jag inne pa ett internetcafe och ska strax ga ivag till var buss hem sa vi far horas mer pa mejl kara du. Onskar dig och din bedarande prinsessa en lovely dag! Puss & Kram! :)

Camilla-
Nu blev jag riktigt glad!! :) Vad mysigt att hora fran dig vannen! :) och vad harligt det later med nagra dagar hemma hos mormor & morfar sa att du far lite egentid :) Att fa ga runt ensam i butiker och inspireras ar ju bland det lyxigaste som finns! Jag tankar massa pa dig och hoppas att du och hela familjen mar riktigt bra. Halsa sa mycket! Manga varma kramar! :)

2008-02-28 @ 09:06:29
Postat av: AnnaStina

Madde-
Jag haller med dig! :) Onskar dig en lovely dag! Kram! :)

Evelina-
Vad harligt att du ska resa hit! :) Ja, tyvarr sa regnade det idag pa Karon men vadret har nere skiftar sa fort sa det ar helt sakert sol redan imorgon igen! :) Jag onskar dig en riktigt skon semester och vem vet - kanske ses vi pa stranden! Var badbuss gar till Karon pa torsdagar och sondagar. Kram! :)

Victoria-
Ja, vi har det hur mysigt som helst har! :) och vi blir har till juni sa det gor inte sa mycket att det regnat idag for vi har gott om tid att sola :) Kram! :)

2008-02-28 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91