Dagens citat!

168397-2547
Johanna sov i regnet då vi kom till Kata i eftermiddag. Min klanning har jag køpt på beachen och min strandvaska kommer från "Lexington".

Phuket kl. 23.50, søndag kvall.

Vi lunchade på "Orchid resort" idag jag och Johanna. Det har blivit vårt favorit lunchstalle då vi ar på Karon Beach eftersom det ar så många barn før Johanna att vinka till, leka med och titta på dar.

Efter lunchen gick vi tillbaka till stranden och myste och sen kom JIG och møtte upp oss senare på em och då børjade det pløtsligt att regna (runt kl. 16.30, perfekt tajming før då hade vi precis lamnat stranden!) och vi åkte in till Kata. Planen var att gå i butiker men det regnade ganska mycket precis då och  Johanna somnade på vagen dit så det blev en øl under tak innan hjartat vaknade och det var dags før middag.

Vi åt middag på vår favorit Thai restaurang inne i Kata som heter "Kampong" och ligger i "Kata city" och maten var lika god som alltid :-)

Nej, nu ar det dags før mig att logga av har før idag.... Mina nya blader & soffan lockar och sen sangen før jag kannar mig hur trøtt som helst efter en lång skøn dag på beachen.

Men innan jag loggar av så kommer dagens:

"Chanser får vi alla, men alla vågar inte ta dem. Vilken chans kan du ta idag?"
/Ur "En harlig bok".

Var inte radd før att "hoppa" och våga før aven om allt inte skulle bli helt som du tankt dig så har du blivit en erfarenhet rikare och slipper gå omkring och ångra val du inte gjorde....!

Njut søndagskvallen du som har den kvar framfør dig. Har narmar sig klockan "måndag" nu så min kvall ar strax slut :-)

Kram!



Kommentarer
Postat av: Sjuksköterskastudenten

Jag tycker att alla årstider har sin charm ;-) Och det är ganska skönt att slippa sand mellan tårna efter en solsemester (hihi).

Förresten... Nu äntligen (!) har jag en ny
blogg (hurra!):

http://fabmamas.blogg.se

Postat av: Katarina

Äntligen är ditt bloggande tillbaka på sin gamla nivå, dvs massa inlägg! Så bra att du nu har både pc och fungerande intenet, jag myser! Ni verkar ha det underbart därnere, jag hoppas att jag kan få möjlighet att ta en liknande paus nångång! Många kramar från Oslo

2008-02-24 @ 17:54:04
Postat av: Charlotte

Du har sett att Glamour-mama no1 har börjay blogga va? Charlotte Perrelli bloggar för Expressen! (Kolla hemsidan el min blogg för länk!)
KRAAM!

2008-02-24 @ 21:41:16
URL: http://upptagnamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91