På mitt sängbord..


Vackra Vendela vid lanseringen av Fashion Bible.

För några dagar sedan fick jag en bok jag stått på min önskelista sedan den lanserades i början av december nämligen boken "Fashion Bible" . Det är en norsk bok skriven av Vendela Kirsebom, Signy Fardal (chefredaktör norska ELLE) och Petra Middelthon (moderedaktör i norska ELLE) och den är fylld av härlig inspiration för oss som gillar kläder ! :-) Jag fick boken av min kära vän Kjerstis mamma som ett "tack för hjälpen" efter en sak jag hjälpt henne med. Otroligt snällt ! :-)

 
Den här boken bor på mitt sängbord just nu :-)

I boken så är det  tex en Lynkurs i styling (snabbkurs) med 8 plagg som inte har något hållbarhetsdatum och som kan dressas upp & ner med hjälp av tillbehör och dessa är:

♥ Trenchcoaten.
♥ Den lilla svarta.
♥ Skjortklänningen / kjolen.
♥ Leopardprint.
♥ Omslagskjolen / klänningen.
♥ Bikerjakken.
♥ Dressen /kostymen.

Med denna lilla snabbkurs säger jag TACK för idag och TACK för alla fina kommentarer & mejl som jag får ! :-) Ni är underbara !  Nu väntar sköna sängen på mig så jag presenterar vinnaren i tävlingen imorgon och då ska jag även svara på kommentarer.

P.S kjole är norska ordet för svenska ordet klänning så det är därför jag skriver klänning / kjole så att alla ska förstå :-) (annars kan man ju lätt tro att jag menar både klänning & kjol . Språket kan bli lite förvirrande ibland ;-)

Godnattkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får en bra tisdag och att du hinner med lite jobb! Du var jättefin i linnet förresten!

Postat av: jenny

Åh tack för tipset..Lät som en intressant bok,blev sugen på den oxå :)

2008-12-30 @ 09:50:26
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Linda-

Tack så mycket för din trevliga kommentar! :) Jag önskar dig också en underbar dag ! Kram! :)





jenny-

Varsågod ! Önskar dig en lovely dag och hoppas att du får tag i boken (är tveksam till om den finns i Sverige?). Kram! :)

2008-12-30 @ 10:56:07
Postat av: Att ha det gott

Den skulle jag också vilja ha

2008-12-30 @ 14:40:29
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91