Nattskift.


Jag ska göra iordning mitt hemma kontor / show-room inför starten av min business / butik då vi kommer hem från Thailand och om jag varit sisådär en 28 år yngre så hade jag utan tvekan valt detta skrivbord ! :-)

Nu går jag på nattsktiftet här så nu åker sköna arbetskläder på = tights & topp och jag ska fixa inför en fotografering på måndag så länge jag orkar i natt. Sova får jag göra senare ;-)

Jag förstod föresten att Larz Kristerz skulle vinna då Scotts valde att köra låten som en softare ballad för det funkar bättre med låtar som svängar i en final.  Men visst sjutton var det snopet att de inte vann för Scotts var mina absoluta favvisar. Blir kul att se dem i Melodifestivalen!´

Sov så gott alla underbara så ses vi imorgon och jag VET att jag inte lagt ut tävlingen jag skrivit om men imorgon är det dags :-)

Natta! ♥

Kommentarer
Postat av: jd

Hei, Hvor kommer det fine skrivebordet fra, det var bare så søtt?

2008-12-21 @ 12:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91