Godmorgon onsdag !


Nu är
tävlingen avslutad och jag ska läsa igenom alla 228 bidrag idag och kanske den som vinner väljer den här fina griffeltavlan ?  Det är kul med griffeltavlor hemma som man kan ändra budskap på varje dag :-)

Mitt lilla hjärta somnade inte helt förren klockan var strax efter 02 i natt så nu sover hon fortfarande gott i sin säng och själv smög jag mig ut från hennes rum runt 8.30 med hopp om att hinna jobba lite innan hon vaknar.
´
Hon blir nog hemma från dagis idag (svårt att veta säkert förren hon vaknat...) så hon ska få sova sin nap mitt på dagen i vagnen och bli med mig iväg på jobb för nu måste jag komma ikapp förlorad tid idag... Jag hade liksom inte helt räknat med 3 sjukdagar den här veckan men det är ju så livet är , allt går inte att planera ;-)

     
Några fräska starpics från People. Gwen Stefani´s son Kingston på 2 år lär sig åka slalom, Jessica Simpson med sin söta hund, Jennife Lopez i vacker klänning från Roberto Cavalli och 6-barns föräldrarna Angelina & Brad på premiär.

Hoppas att du sovit gott i natt och att du är klar för att möta den nya dagen !  Och tänk att det redan är den 10:e december idag. Galet ! och idag säger jag grattis på namnsdagen till alla som heter Malin :-)  En av mina barndomskompisar upe i Luleå  heter Malin så därför kommer jag alltid ihåg att det är Malin dagen efter min egen namnsdag.  Malin ! om du läser det här: GRATTIS ! och hoppas allt är bra med dig & familjen?! Hälsa ! Kram ! :-)

Nu ska jag äta lite frukost & jobba. Dagens blir så klart:  "Carpe Diem" !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Näää..med små barn kan man inte alltid planera livet..så är det bara..men det mesta brukar lösa sig ändå med energi & vilja! Önskar er en fin Onsdag:)!

Postat av: Yvve

Hoppas hon piggnar till snart, din sessa! Härligt ändå att ha jobbprojekt där man kan ta med barn ibland, jag jobbar inom vården och då är det ju svårt att ta med kidsen om de är halvdåliga:( (friska med för den delen).

Ni får ha en bra dag!

Kramar...

2008-12-10 @ 10:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91