Godmorgon måndag!


En av mina favorit bilder från vår tid i Thailand i våras. Vi är på Nai Harn Beach.

Oh my ! Jag och Johanna vaknar NU ! klockan 10.30 ! det är vad jag kallar sovmorgon på en måndag ;-) Känner mig helt yrvaken och måste checka formen på Johanna nu... Vi var vakna massor i natt vilket är orsaken till att vi sovit så länge så tyvärr tror jag hjärtat måste vara hemma idag. Men OM hon är i bra form så går hon kanske och leker på dagis i eftermiddag.

Måste ta tag i dagen här nu för när jag tittar på klockan blir jag lite stressad ;-)

Önskar dig en fabulous måndag ! och missa inte att det är sista dagen att
TÄVLA !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

God morgon!;) Skönt ibland att få sova ut, men jag känner igen mig, man blir alldeles snurrig och vet ingenting när man annars är vaken tidigt. Ha en bra dag och hoppas Johanna är frisk! Här har det börjat snöa i kylan så idag är det en inne dag här i Luleå. Kramar

2008-12-08 @ 11:25:36
Postat av: diana

Bästa mammablogg? Vill du ha chansen att vinna titeln bästa mammablogg och dessutom få ett kit med Molton Brown produkter? Var då med i denna tävling! Lycka till! =) Kram// Diana

Postat av: Jenny

Hej! Kan inte fatta att jag missade att jag hade vunnit "How to kiss a frog" tävlingen. Jag har mailat dej =)Tusen tack för vinsten. kram

2008-12-08 @ 12:30:22
URL: http://livetarunderbart.blogspot.se
Postat av: Jessica

Halloj! Vilken härlig bild!

Jag ska åka till Thailand på fredag (Khao Lak)med sambo,våra tre små killar och mina föräldrar. Det ska bli så himla härligt...tänkte eftersom du varit i Thailand så mycket kanske du har bra tips om det är något speciellt man ska ha med sig eller något man ska tänka på när man är där, något ställe man ska kolla in :) Känner flera som varit i Thailand, men inte någon som åkt med barn.

Älskar din blogg eftersom den innehåller inredning,mode,resor och familjeliv...ja allt som känns viktigt för mig! :)

Stoor kram från oss

2008-12-08 @ 12:36:04
Postat av: Linda

Det var nog välbehövligt =)

2008-12-08 @ 12:59:28
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas lilla fina Johanna är bättre i dag. Hoppas att ni båda får en jätte rba dag i alla fall

2008-12-08 @ 13:01:01
URL: http://itulpanensland .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91