Min senaste shopping!


   
Carrie "bor" i bältet i Sex and the city the movie.

Jag har önskat mig det snygga "Roger" beltet som Carrie har på sig tll nästan alla outfits i filmen Sex and the city the movie LÄNGE och i veckan beställde jag det ÄNTLIGEN från en dansk nettbutik som heter FabStyle ! :-)

De har varit utsålda för det jätte länge och de har haft väntelista på det inför nya leveransen i december och jag missade så klart att sätta upp mig på denna så när jag fick se att bältet var back in store så fanns det bara kvar i size XS, S och L så jag beställde det i S och det passar helt perfekt ! :-)

  
Min nya favorit accessoar! Lovar att fota och visa det på senare .

Jag kommer att använda det här bältet flitigt för det är ju bara SÅ snyggt tycker jag ! TACK älskade JIG för denna tidiga julklapp :-)

Om du vill beställa ett bälte så gör du det här:  http://www.fabstyle.dk/default.asp?Action=Details&Item=490

Jag blev super imponerad över den snabba service jag fick !  På bara 3 dagar kom paketet i posten i en snygg förpackning och den rosa stickers som det står "Fabulous Style" på var så klart en detalj som jag tycker om ;-)

HAPPY christmas shopping !!


Kommentarer
Postat av: Alinde

Fräckt bälte, ska bli roligt att se hur du använder det!

2008-12-20 @ 12:19:15
Postat av: Em

mm, det ar lackert! jag lyckades fa tag pa ett

exakt likadant, fast inte i akta lader saklart,

for £12 pa Quiz. det ar ett tips till er som

planerar att aka till england, skottland eller

irland - kolla quiz & internatcionale :)



x

Postat av: karin

oh my vad dyrt,men det va fräckt dock.

2008-12-20 @ 13:00:15
Postat av: Johanna

Jävlar i havet (ursäkta) vad dyrt! Finns inte i min värld att köpa så dyra bälten... Jisses! Snyggt, visst, men inte SÅ snyggt!

2008-12-20 @ 13:10:27
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-20 @ 13:14:36
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: kickan

Jag köpte mina från www.chicy.se för 249kr/st

Kanonfint.. valde ett svart och ett mörkbrunt och de är DUNDERFINA!

Så för er som Älskar modellen som jag men inte vill spendeera allt för mycket så här i finanskrisen/julruschen rekomenderar jag en titt in till chicys shop alltså :)

2008-12-20 @ 13:15:18
Postat av: Kia<3

Tjusigt!

2008-12-20 @ 13:16:05
URL: http://kialin.blogg.se/
Postat av: kickan

Måste fråga om Johannas sänghimmel. Var inne på samma internetsida som du beställde från men tyvärr har de avvecklat sin verksamhet. Jag undrar om det är samma sänghimmel du har (fast i vitt) som du skriver om i detta inlägget;



http://gizmolinas.blogg.se/2008/may/godmorgon-alla-bloggisar.html



För jag blir så konfunderad för jag kan inte se tofsarna upptill ?

Sen undrar jag vart ifrån blomsterrankan som du virat omkring den kommer ifrån?



Hittade nämligen en sänghimmel på systerlycklig som jag föll för och så sökte jag i din blogg så det verkar som att det kan vara samma...

Jag vet att du har mycket mycket att göra men jag skulle bli dunderglad för svar :)

2008-12-20 @ 13:25:40
Postat av: tess

Det är riktigt snyggt det där bältet!

2008-12-20 @ 13:35:35
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Fairy

Hur kan shopping göra någon lycklig??



Det har jag aldrig förstått!

2008-12-20 @ 13:41:04
Postat av: Anna

Mycket snyggt!

2008-12-20 @ 20:16:14
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Anna

Mycket snyggt!

2008-12-20 @ 20:17:08
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91