Gårdagens.


Det långa halsbandet som glimmar till på bilden fick jag i julklapp av min JIG. Ska visa det i ett helt eget inlägg senare. (beklager kaoset bak mig, det blev lite stressigt innan vi skulle iväg igår och som ni ser så åkte hårrullarna av i hallen/gången ;-)

Igår invigde jag som sagt min nya klänning / kjole från Odd Molly som jag vet kommer att bli en favorit i min garderob :-) Den här kan jag både ha utanpå jeans som en tunika och som en klänning med tjocka eller tunna strumpbyxor under och jag älskar sånna här plagg som kan dressas både upp & ner :-)

  
Johanna hade på sig body , klänning & strumpbyxor från Polarn & Pyret och nya fina lackskor från Primigi.

Jag shoppade klänningen på den flotta butiken Kiman Woman i Paleét här i Oslo och den är absolut värd ett besök om du ska på Oslo-shopping. MIn veninna Nanna som äger butiken tar in märken som tex Stella Nova, Odd Molly, DAY, Replay, DKNY och många, många fler. Kiman Woman finns även på Sandvika Storcenter.

 
Gizmolinas Shoppingtips: KimanWoman i Paléet :-)

Nu sover mitt hjärta och jag ska lägga mig i sjeselongen med nya härliga blader och SOFTA ! :-)


Kommentarer
Postat av: Tess

Ha en fortsatt mysig jul!

Postat av: HannahSthlm

Vilka harliga bilder! God Jul i efterskott onskar vi fran ett relativt soligt Teneriffa:-)!

2008-12-25 @ 17:14:30
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: elin

Jeg bare elsker kiman-butikken, handler alltid der når jeg er på oslo-tur :-)

2008-12-25 @ 17:17:43
Postat av: Trude

Åh, jag var och provade den klänningen där men de hade tyvärr bara kvar en i storlek 38 och den var för stor:(. Det kanske är den som du köpte?;).

2008-12-25 @ 17:34:11
Postat av: Anna - Mamma till två sessor!

Åhhhh klänningen är sååååååå fin! Totally FAB!!!

2008-12-25 @ 17:52:19
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: m

Hejsan:)

Har en fråga till dig som verkar så glad och positiv. Hur botar man olycklig kärlek?:(



KRAM*

2008-12-25 @ 17:57:24
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TACK för era kommentarer ! :)



m-

Olycklig kärlek är inte så lätt att bota men det gäller att se framåt och inte bakåt och tänka att det är en mening med allt som händer. Livet är en resa och man ska ta sig över både berg & dalar och med en positiv livsinställning så kommer man hur långt som helst ! Sköt om dig. Kram ! :)





HAPPY annandagjul ! Kramar ! :)

2008-12-26 @ 08:21:04
Postat av: Marie

ÅH, klänningen är alldeles, alldeles underbar. Jag älskar Molly kläder. Så fina! Du passar verkligen jättebra i din fina nya klänning. Grattis till lyckat och användbart köp!

Kram Marie, Eksjö

2008-12-26 @ 11:09:01
Postat av: Maja

Snyggt men vilken rikemans käring du är.... skaffa dig ett liv en sitta där rik och skrytacktig- Det är ju i dyra affärer du köper dina saker. Men varför skryter du? Söt liten dotter du har och mycket fint rum men stackars barn blir säkert lika skrytacktig som sin mor.

2010-03-10 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91