Vackra !


När man ser den här nytagna bilden på vackra Ashton, Cameron & Demi så kan jag nästan tycka att Cameron & Ashton passar bäst ihop...  ;-)  Måste se den där Las Vegas filmen med dem en dag snart.

Nu kom vi precis innanför dörren här och mina 4 timmar i frisörstolen är avslutade för den här gången :-) Ska berätta och visa bilder så fort batteriet till min kamera laddats upp för det tog naturligtvis slut då det minst borde ha gjort det...

Här ska det lagas makaroner & korv nu - Johannas favorit nr. 1


Kommentarer
Postat av: Amanda



Vad kul att kika in på din blogg och se så många "nya" (sen igår) inlägg! :)

2008-08-07 @ 18:52:03
Postat av: Sara

Den filmen e superbra :)

Postat av: sandra

Åh jag såg filmen igår den var jätte rolig. O jag älskar dom båda som skådisar.

Ha det bra !!

By the way så blev du jätte snygg i håret.

2008-08-07 @ 22:28:48
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

hihi ja när du har sett filmen kommer du nog tycka att de passar ihop ännu mer =) den är verkligen jätterolig, filmen!



kram

2008-08-07 @ 22:28:53
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Tack för era trevliga kommentarer & tips om filmen! Vet ni om den har kommit ut på dvd ännu? Fick lust att se den i helgen . Kram på er! :)

2008-08-08 @ 01:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91