Tvillingpremiär!


Här ser vi Vivienne & Knox Jolie Pitt med sina vackra föräldrar.

Då var det dags för de 3 veckor gamla tvillingarna att få visa upp sig.  Det är "People" som - som vanligt - köpt rättigheterna till premiärbilderna och jag ser fram emot att köpa bladet för jag älskar att se babyreportager :-)

Tänk att Brad & Angelina har 6 barn nu...  jag tycker att det var nyss som han var tillsammans med Jennifer.... För vissa händer mycket på kort tid ! ;-)

P.S min mormor hade tvillingbröder och JIG har tvillingsystrar och dom säger ju att det ligger i släkten så vem vet hur det blir den dagen då det eventuellt är dags ? oh my! säger jag bara.. ;-)


Kommentarer
Postat av: sara

eller hur! fan vad dem skaffar ungar fort, och inte räcker det med tre heller..

Postat av: Caroline Werne

Jag gick och väntade på den tidningen med bilder på tvilingarna när jag var i USA, och nu när jag precis har kommit hem igen så kommer den ut.



Ha en trevlig kväll!

2008-08-04 @ 21:29:17
URL: http://werne.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Anna-Stina! Jag har en liten fråga angående sex and the city inlägget du gjorde innan. På vilken sida hittade du inredningen? Tycker det är hur fint som helst...Kram

2008-08-04 @ 21:37:44
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Ja, helt sant men du vet väl att ärftligheten ligger bara på den kvinnliga sidan så att om du nån gång skulle bli gravid m. tvillingar så har du din mormor att tacka för det :-)

2008-08-04 @ 22:17:30
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Sara-

Nej, dom vill väl ha 14 tror jag att jag läst någonstans? Galet ! Kram :)





Caroline-

Så snopet, men - den som väntar på något gott.. ;) Kram ! :)





Linda-

Jag hittade bilderna hos boligmagasinet.dk Kul att du tyckte om dem! Kram :)





Mirva-

Jasså? Det hade jag ingen aning om faktiskt. Kram! :)





2008-08-05 @ 00:06:17
Postat av: Stina

Och sen är det bara tvåäggstvillingar som är ärftligt så enäggs är bra en slump. Har en del tvillingar i släkten men har inte fått tvillingar själv så trotts 4 graviditeter så har jag "bara" 4 barn.



Ålder spelar också in man får oftare tvillingar när man är äldre och antal barn har man många barn får man oftare tvillingar (verkar dock inte stämma på mig då ;-))

2008-08-05 @ 10:04:39
Postat av: Anna N

Hejsvejs! Det är lika härligt som vanligt att följa din blogg, Anna-Stina!

Nu vill jag lägga mig i "tvillingdebatten"..

Jag har för mig att det är just enäggstvillingfödsel som är ärftligt!? Eftersom det är äggens förmåga att dela sig, som man ärver.. så sa i allafall min barnmorska till mig.

Kramkram!

2008-08-05 @ 14:53:35
Postat av: Stina

Nej enäggs delar sig av en slump men att släppa 2 ägg är ganska ovanligt det är den "fertilitetsboosten" man ärver.

2008-08-05 @ 20:38:25
Postat av: AnnaStina

Oj så intressanta inlägg jag har fått här ! Tack! Själv trodde jag att det var ärftligt så fort någon av oss hade tvillingar i släkten ? så allt ni skriver är jätte intressanta news för mig ! :)



Kram på er ! :)

2008-08-06 @ 00:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91