Same same but different.


Dagens skor då vi var ute på vår lilla tur och nog är det lite skillnad mellan oss vid denna vattenpöl inne på vår gård och nästa bild...

Tror ni inte att jag somnade i kväll IgEn?! Detta måste få ett slut! för jag missar ju alla mysiga kvällar och allt jag planerat att göra blir ogjort och när jag väl vaknar, som jag idag gjorde för 30 min sen, så hinner jag piggna till så mycket att jag får svårt att somna om.  Från och med imorgon är det skärpning som gäller - då ska sagan läsas och sedan ska jag gå UT ur Johannas sovrum. Så det så! :-)


... här står vi på beachen vid havet i Phuket och därför passar det att säga "same same but different" för det är samma fötter men i en annan del av världen.

Dagen idag blev föresten en riktig "innedag" för vädret har varit enormt växlande. Ena stunden upphåll, nästa åska & ösregn och sen plötsligt sol en liten stund innan det regnade igen. Men vi fick oss i alla fall en liten tur ut då jag postade första omgången med inbjudningskort till kalaset och fixade ett ärende så att jag skulle kunna göra klart resten av inbjudningarna i kväll. (men det somnade jag ju så klart ifrån).

Nej, bäst att hoppa i säng nu! Tusen TACK mina vänner för alla trevliga kommenterar jag fått idag  - jag svarar på dem imorgon (somnade ifrån det också...) och då ska jag även utse en lycklig vinnare i tävlingen.

Natta! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Har Johanna gummistövlar på bilden?

i så fall var kommer de ifrån?

2008-08-12 @ 08:01:36
Postat av: Pethra

Vilka underbara regnstövlar du har!

Postat av: AnnaStina

Anna-Karin-

Nej , riktigt så stora fötter har inte Johanna ännu ;) Gummistövlarna är mina, de kommer från "Hunter". Kram! :)





Pethra-

Thanx! :) Kram!

2008-08-12 @ 08:42:49
Postat av: Nelly

vilka fina bilder. : ) kram

2008-08-12 @ 09:32:27
URL: http://martanelly.blogspot.com/
Postat av: Pethra

Hunter, då är det likadana som jag köpte i söndags men mina fick bli ett par svarta istället. :o)

2008-08-12 @ 11:09:06
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du sover alltid på rommet til din datter,ligger du aldri sammen med mannen din.

Stakkars mann tenker jeg når jeg leser din blogg....

virker ikke som dere har et normalt forhold.

2008-08-12 @ 11:49:41
Postat av: Pethra

Du norska anonyma: Vet du har vanligt det är för bägge föräldrar att somna hos barnet sitt när man ska natta dem? Alla jag känner som har barn råkar ut för det då och då, inget konstigt alls!

2008-08-12 @ 12:08:55
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Til Pethra.Tull og tøys,barn trenger ikke at foreldrene ligger ved dems side for at de skal sove....det er tull.

La barna lære å sovne av seg selv,alene.

Bruk tid på partneren din istedet,i deres egen seng.

Hvis du vender ditt barn til at du legger deg sammen med det så klarer det aldri å sove på egen hånd og barne kan få problemer den gangen det virkelig må sove alene...dere gjør barna deres til noen pyser....

2008-08-12 @ 15:35:09
Postat av: Ia

Akta er för att kommentera Anna-Stina med det minsta negativt. Då anses ni enbart avundsjuka tyvärr! Suck!

2008-08-13 @ 00:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91