Paris goes extensions.



Paris Hilton gör här reklam för ett nytt extensions diadem som heter "the bandit" på en privat tillställning och jag måste säga att jag tycker att långt hår klär henne !

Själv satte jag ju i nya extentions för några veckor sedan och idag var det dags att klippa igenom håret och göra slingor på min utväxt. Jag NJÖT verkligen mina timmar hos frisören och det var en LYX att få egentid ! :-)


Jag fixar alltid mitt hår hos Trond på Spaghetti. Har gått hos honom i ca 5 år och blir alltid lika njöd.

Det blev ingen dvd för mig i kväll, istället ska jag fixa lite "jobbsaker" också har jag lovat mig själv att lägga mig före kl. 02 ;-) Hoppas att du har en skön kväll !?



Kommentarer
Postat av: Sofia S

Två?? ÅH, är du tokig? :-) Jag förstår inte hur du orkar! Hihi.. Klockan är snart halv tio och jag lovar att om jag lägger mig ner nu så stensomnar jag! :-)



Hoppas i allafall att du får en skön kväll! Börjar bli lite nyfiken på din jobbsattsning inför hösten! :-) KRAMAR

2008-08-25 @ 21:27:51
Postat av: Viktoria

Åh ska bli kul att se resultatet!



Måste bara säga att du verkar vara en så underbar människa! Har kollat igenom gamla inlägg och jag blir så otroligt glad! DU inspirerar verkligen och du verkar så glad och framförallt en sådan underbar mamma! En riktigt söt liten tjej har du med!



Thailand har faktiskt inte lockat alltför mycket innan för mig, men nu måste jag säga att jag funderar över det! Ser ju riktigt fint ut!

Jag är jätteglad för att jag hittade hit, för när jag kikar in här blir så uppiggad och glad!



TACK för en jättemysig och trevlig blogg och hoppas att du får en trevlig kväll!

Tusen kramar!

Postat av: AnnaStina

Sofia S-

Ha, ha I know , jag är tokig..;) Lägger mig nästan aldrig före kl. 02 men märker att jag måste ändra på det nu när vi kommit igång med dagis så senast kl. 24 är planen.. vi får väl se hur det går med den saken för en nattuggla som mig ;) Min jobbsatsning har jag skrivit en del om här på bloggen och ska snart skriva mer om den igen . Önskar dig en mysig kväll. Kram ! :)

2008-08-25 @ 21:34:12
Postat av: AnnaStina

Viktoria-

Ååå så GLAD jag blev nu då jag läste din kommentar! :) TACK snälla du ! :) jag blir helt rörd av det fina du skriver till mig... och oerhört GLAD över att jag kan inspirera dig till att resa till Thailand för det är ett underbart land att besöka . Jag älskar Thailand och har varit där många gånger senaste 14 åren. TACK igen för din kommentar som lyst upp min kväll här. Önskar dig en fabulous vecka ! Kram ! :)

2008-08-25 @ 21:37:36
Postat av: Sofia S

ja, jag kom på det efteråt! Att jag har ju läst om det.. Ska bli kul att se resultatet! Det var nog mer så jag menade men skrev det inte riktigt så.. Sa ju att jag var trött! :-)

Lycka till med "komma-i-säng-i-tid-projketet"! Hihi..

2008-08-25 @ 21:39:10
Postat av: Jenny

Ja man behöver ha sin lyx tid lite då och då =)

2008-08-25 @ 22:21:34
URL: http://dreams.bogg.se
Postat av: Sofie

Vadå, är det ett diadem med löshår? Det skulle vara perfekt för mig :D <3

2008-08-25 @ 22:57:33
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Egentid som frisören är verkligen LYX! :)

2008-08-26 @ 08:34:40
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Jayleene

Håller med dig, själv föredrar jag vanliga exstensions, sätter dem 2-3 ggr per år, har andvänt det i över 5 år nu från å till* hihihi=) Klart man ska lyxa det lite ibland! Har lagt in en favorit länk till din blogg på min blogg, men hitta ingen bra bild på dej att lägga dit, alla var för stora, ...menmen hoppas det är ok? Ha en bra dag=)

2008-08-26 @ 09:11:28
URL: http://jayleene.bloggspace.se
Postat av: Jayleene

Ska faktiskt dit imorrn å fylla på håret=) på salongen å dan efter mina söta naglar=) wiiii<3<3<3<3<3

2008-08-26 @ 09:12:28
URL: http://jayleene.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91