Mysigaste förmiddagen.


Min prinsessa då hon var nybadad tidigare på morgon i sin fina morgonrock som hon fått av bästa Petter och sin nya favvo kopp som vi shoppade häromdagen.  (hon är så glad i koppen att hon t.o.m. har med sig den i sängen ;-)

Åååå så skönt det är att klockan bara är strax efter 11 och jag redan fått gjort hur mycket som helst ! Jag har t.o.m. bäddat rent i sängen så nu blir det extra skönt att lägga sig i kväll :-)


Nybäddad säng och en busig hoppande tjej :-)

Och dagen kommer att fortsätta att vara lika fantastisk för solen skiner och vi ska träffa underbara vänner idag;  Lovely! :-)


Johanna och hennes favvo "bebbe".

Jag hoppas att din dag har startat precis lika bra som min !?

P.S enda molnet på dagens himmel är att jag precis fick veta att min tid för extensions imorgon är avbokad p.g.a. sjukdom.. och jag som längtat SÅÅÅ länge.. !


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Antar att ni sluppit orkan-rusket då? För här har det stormat och regnat så man knappt sett ut genom fönstret. Men det är så mysigt tycker jag så länge man är inne så jag har bara myst :)

Postat av: Micaela

Skulle aldrig kliva ur sängen om den såg ut som din:) Alldeles underbar! Hoppas ni två får en fin dag:) Kram

2008-08-05 @ 12:12:48
URL: http://melancargard.blogg.se/
Postat av: Nelly

va söt Johanna är i morgonrock o tofsar. : ) Trist med avbokningar, man längtar ju så mkt ju. när får du komma ist? kram

2008-08-05 @ 16:26:20
Postat av: Caroline

vad snyggt det är med så många kuddar i sängen så vill jag också fixa iordning det hemma!

2008-08-05 @ 16:46:06
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilka jättefina bilder på Johanna! :)

2008-08-05 @ 17:01:33
Postat av: En annan Caroline

Håller med den första Caroline- supermysigt i sängen. Måste få fråga.... Har du bara äkta blommor hemma? Ciao

2008-08-05 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91