Inspirerande dag!


Här är vi på showromet till "Branded Clothes" på Stockholm Modecenter idag.

Nu är vi hemma hos min moster igen efter ännu en fantastisk dag ! :-) Hjärtat somnade på bussen på väg hem från Lotta & Co (dit vi åkte efter Modecenter) och sover nu gott i sin säng sedan ett tag tillbaka och själv ska jag mysa med bloggen en stund innan även jag kryper i säng.

Vi åkte ut till Stockholm Modecenter runt lunch idag och skulle egentligen bara dit "en sväng" men vi hade SÅ trevligt där att vi stannade hela eftermiddagen :-)  Hela atmosfären på modecentret är så härlig och det känns nästan som att jag varit på inköp idag trots att vi bara varit där för nöjes skull och besökt Lotta.


Mitt hjärta på showromet idag.

Jag har verkligen behövt dessa dagar med branschinspiration för som ni vet så ska jag ju starta upp mitt eget snart och planen var egentligen att jag redan skulle vara igång men av olika orsaker så har det inte blivit så. Men ! på måndag startar Johanna dagis och DÅ drar jag igång mitt prosjekt och planen är att ni ska kunna shoppa av mig mot slutet på året. Jag L Ä N G T A R !! :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt det låter och vad spännande! Kram/hanna

Postat av: sandra

Jag älskar stockholm modecenter. Mitt första seriösa jobb fick jag där på en klädbutik. Jag älskade stället !!

2008-08-15 @ 23:35:44
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91