Godmorgon Stockholm!

 
Jag lånar min moster pc och i den fanns dessa super söta bilder på Johanna från då vi var här förra sommaren och visst är hjärtat söt då hon läser morgontidningen ;-)

Åååå vad det är H Ä R L I G T att vakna i Stockholm ! :-) Detta är verkligen "min" stad och jag bara älskar att vara här så jag är SÅ glad över att vi så spontant blev med JIG hit igår :-)

Vi bor hemma hos min kära moster & hennes man och här har vi det hur mysigt som helst och Johanna springer och jagar deras katt Julia hela tiden och har super kul med det .

Nu ska jag pinna på här och fixa till mig så att vi kommer oss in till stan. Jag ska självklart gå på lite shopping (nähä? ;-)) också ska vi titta på Pride-paraden.

Jag önskar dig en LOVELY lördag !

Kram! ♥

P.S  Till alla våra fantastiska Stockholms vänner:
Detta blev en spontan tur och vi hinner tyvärr inte träffa er alla (vi är bara här idag och JIG är busy idag / kväll)  men vi tänker på er och kommer snart hit igen så då kan vi ses!! :-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

NJUT dagen darlings!

Puss

Postat av: REBECCAS

Ja, i år kommer pride paraden vara ännu mera FAB också skulle inte vilja missa denna dag! :D Love it! Ha en trevlig dag trots tråkigt väder.

2008-08-02 @ 11:34:49
URL: http://riibeccas.blogg.se/
Postat av: KarolinaN

Vad härligt att kunna ta en spontan tur så där! Ha det så trevligt. Happy shopping! Kram!

2008-08-02 @ 11:36:27
Postat av: sara

oj, vad liten hon är :)

2008-08-02 @ 12:11:25
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Jenny

Njut nu =)

2008-08-02 @ 15:24:15
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

TACK för era trevliga kommentarer! :)



Kram! :)



P.S Sara - Ja, 1 år gör STOR skillnad på de små. ;)

2008-08-03 @ 01:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91